خیز قیمت سکه و دلار؛ رشد بورس تا کجا ادامه دارد؟

بازار ارز و سکه در آخرین هفته دی ۹۹ شاهد نوسانات قابل توجهی بود که البته بازار بورس هم از تغییرات بی نصیب نماند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار های مالی بخصوص طلا و ارز در آخرین هفته دی ماه با نوسانات زیادی در قیمت همراه بود به طوری که در ابتدای هفته قیمت ارز و سکه اندکی افزایش یافت اما دیری نپایید در اواسط هفته نرخ  دلار و سکه به شدت کاهش یافت به طوری که  سکه طرح جدید به کانل ۹ میلیون تومانی رسید و دلار بر پله ۲۱ هزار تومانی ایستاد اما در روزهای پایانی هفته فرمول کاهش قیمت بهم ریخت و نرخ ها مجدد افزایش یافت.

بازار سرمایه نیز در این هفته دست خوش تغییرات و اتفاقات جدیدی شد چراکه در چند روز اخیر رییس سازمان بورس استعفای خود را اعلام کرد که در نتیجه همین اتفاقات،   تحولات جدید برای بورس در راه است البته شاخص کل در ابتدای هفته روند نزول داشت که در روزهای پایانی هفته شاهد رشد مثبت بورس بوده ایم. به بیان دیگر شاخص کل بورس در روز شنبه  با اُفت ۲۹ هزار واحدی روی پله یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی قرار گرفت که در آخرین روز معاملات ۲۲ هزار واحد رشد کرد و روی پله یک میلیون و ۱۷۲ هزار واحدی ایستاد.

هفته ای پر نوسان برای بازار ارز 

نرخ ارز در آخرین هفته دی ماه از نوسانات زیادی برخودار بود به طوری که در اولین روز هفته  دلار و یورو به ترتیب با نرخ ۲۳ هزار و ۴۰۰ و ۲۸ هزار و ۲۵۰ تومان به فروش رسیدند که در اواسط هفته دلار به کانال ۲۱ هزار تومانی و یورو نیز در پله ۲۶ هزار تومانی قرار گرفت اما  در آخرین روز هفته  دلار  به قیمت ۲۲ هزار و ۶۵۰ تومان داد و ستد شد و یورو نیز به نرخ ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

  شنبه 
10/27
یکشنبه
10/28
دوشنبه
10/29
سه شنبه
10/30
چهارشنبه
11/01
پنجشنبه
10/02
دلار  ۲۳.۴۰۰ ۲۲.۹۵۰ ۲۲.۳۰۰ ۲۱.۵۹۰ ۲۱.۹۵۰ ۲۲.۶۵۰
یورو    ۲۸.۲۵۰ ۲۷.۸۰۰ ۲۶.۹۰۰ ۲۶.۱۰۰ ۲۶.۶۵۰ ۲۷.۴۰۰

تغییرات قمیت سکه و طلا همسو با نرخ ارز 

سکه در اولین رو هفته با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار  تومان داد و ستد شد که البته  همسو با  تغییرات نرخ ارز قیمت آن تغییر کرد به طوری که در اواسط هفته با کاهش نرخ  دلار سکه در کانال ۹ میلیون تومانی قرار گرفت که در روز ها‌ی پایانی هفته با افزایش نرخ ارز قیمت سکه نیز افزایش یافت  و به نرخ  روز شنبه بازگشت.

  شنبه 
10/27
یکشنبه
10/28
دوشنبه
10/29
سه شنبه
10/30
چهارشنبه
11/01
پنجشنبه
10/02
سکه  طرح جدید ۱۰.۴۰۰.۰۰۰
۱۰.۳۰۰.۰۰۰
۹.۸۷۰.۰۰۰
۱۰.۰۵۰.۰۰۰ ۱۰.۵۳۰.۰۰۰ ۱۰.۵۰۰.۰۰۰
سکه طرح قدیم
۱۰.۱۰۰.۰۰۰
۱۰.۱۰۰.۰۰۰
۹.۰۰۰.۰۰۰
۹.۷۰۰.۰۰۰
۹.۸۹۰.۰۰۰ ۱۰.۲۰۰.۰۰۰
نیم سکه   ۵.۷۵۰.۰۰۰ ۵.۵۵۰.۰۰۰
۵.۳۵۰.۰۰۰
۵.۳۵۰.۰۰۰
۵.۵۰۰.۰۰۰
۵.۷۲۰.۰۰۰
ربع سکه  
۳.۷۵۰.۰۰۰
۳.۵۰۰.۰۰۰
۳.۵۰۰.۰۰۰
۳.۵۰۰.۰۰۰
۳.۴۰۰.۰۰۰
۳.۶۵۰.۰۰۰
سکه گرمی 
۲.۲۷۰.۰۰۰
۲.۱۰۰.۰۰۰
۲.۰۰۰.۰۰۰
۲.۰۰۰.۰۰۰
۲.۰۰۰.۰۰۰
۲.۲۵۰.۰۰۰
اونس جهانی طلا 
یک هزار و ۸۲۹ دلار و ۱۱ سنت 
یک هزار و ۸۲۹ دلار و ۱۱ سنت 
یک هزار و ۸۳۳ دلار و ۷۴ سنت 
یک هزار و ۸۴۴ دلار  
یک هزار و ۸۵۵ دلار و ۴۵ سنت 
یک هزار و ۸۶۹ دلار و ۵۵ سنت 
طلای 18 عیار ۱.۰۲۶.۱۰۰ ۱.۰۲۶.۱۰۰ ۹۳۰.۳۰۰ ۹۳۷.۱۰۰ ۹۹۶.۲۰۰ ۱.۰۵۳.۰۰۰

 


بیشتر بخوانید:


اونس جهانی متاثر از تحولات سیاسی 

محمد کشتی آرای نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو  با خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییرات قیمت سکه و طلا در آخرین  هفته دی ۹۹  گفت: در این  هفته قیمت اونس جهانی  به طور متوسط حدود ۴۱ دلار افزایش یافت و قیمت ارز و سکه به نسبت اولین روز هفته تغییر چندانی را تجربه نکرده است، اما نرخ هر مثقال طلای  آب شده حدود ۱۰۰ هزار تومان گران شده است و هر گرم طلای  ۲۴ عیار نیز حدود ۲۳ هزار تومان افزایش یافته است.

او افزود: یکی از علت‌هایی که نرخ سکه در آخرین روز هفته نسبت به روز شنبه تغییر نکرده است را می‌توان تخلیه بخشی از حباب سکه دانست چراکه با افزایش ۴۱ دلاری اونس جهانی می‌بایست نرخ انواع سکه به نسبت آن افزایش می‌یافت، اما این امر محقق نشد چرا که بخشی از حباب سکه تخلیه شده است .

کشتی آرای تصریح کرد: در مجموع  در هفته گذشته نوسانات زیادی در قیمت طلا و سکه حاکم بود و  شاهد تغییرات زیادی در قیمت ارز و سکه بودیم  به طوری که در هر روز حدود ۲۰ مرتبه نرخ‌ها تغییر می‌کرد،   ولی در روز‌های پایانی این هفته قیمت طلا و سکه نسبت به اواسط هفته افزایش قیمت داشت، اما نسبت به روز شنبه تغییر قیمتی را تجربه نکرد.

او بیان کرد: در این هفته شاهد نوسانات شدیدی بودیم به طوری که نرخ سکه به کانال ۹ میلیون تومانی برگشت و دلار نیز به پله ۲۱ هزار تومانی رسید، اما در پایان هفته شاهد افزایش نرخ ارز و سکه بوده ایم.

کشتی آرای اظهار کرد: در هفته گذشته داد و ستد‌ها در بازار طلا و سکه به شدت کاهش یافته بود که البته علت آن مربوط به مسائل سیاسی  درباره انتقل قدرت در آمریکا بود و خیلی ها معتقد بودند  با توجه به اتفاقاتی که در پیش است قیمت  جهانی طلا و ارز به شدت کاهش می یابد، اما این امر محقق نشد.

او افزود: تغییراتی که  از هم اکنون به  بعد رخ خواهد داد  به دلیل  تحولات اقتصادی  است که در پیش رو داریم که این تحولات در نرخ ارز و قیمت طلای جهانی تاثیر گذار است و اگر روند تغییرات مثبت یا منفی باشد به همان میزان بر نرخ اونس جهانی تاثیر می‌گذارد.

کشتی ارای گفت: پیش بینی  قیمت طلا و سکه با توجه به اینکه هنوز متغیر‌های زیادی را در پیش رو داریم مشکل است و  فعلا نمی‌توان  تحلیل درستی برای قیمت طلا در روزهای آینده  ارائه داد.  

چه زمانی اعتماد مردم به بازار سرمایه بر می گردد؟

محمد میرزایی کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با تصمیمات اخیر مجلسی ها مبنی به کاستن دخالت‌های دولت در بازار سرمایه، اظهار کرد: اکنون شرایط بازار به نحوی نیست که هر شخصی بیاید و یک موضوعی را مطرح کند به علت آنکه این گونه  مسائل  می‌تواند آتش بی اعتمادی را در بین سهامداران خرد شعله ور کند.

او بیان کرد: چنین طرحی وقتی توسط مجلس بیان می‌شود بازیگران اصلی را مجاب می‌کند تا در یک بازه زمانی عملکرد وزیر اقتصاد و رئیس جمهور را در تحلیل‌های خو  در نظر نگیرند که این مسئله اصلا به نفع بازار سرمایه نخواهد بود.

میرزایی در رابطه با تشکیل کانون نهاد‌های حقیقی بیان کرد: این کانون در صورتی می‌تواند موثر واقع شود که نهاد‌های تصمیم گیر مانند مجلس پشتیبانان آن باشند تا در زمانی که افراد غیر حقیقی خواستند در این بازار اخلالی به وجود آورند این نهاد بتواند، ورود کند.

پیش بینی بازار سرمایه برای  روزهای آینده مشکل است

مهدی دلبری کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو  با خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  تغییرات شاخص بازار بورس در آخرین هفته دی ماه گفت: باتوجه به رویداد‌هایی که در این هفته برای بورس اتفاق افتاد که از جمله  می‌توان به استعفای رییس بورس  و نوسانات  شاخص اشاره کرد، پیش بینی بازار  برای روز‌های آینده بسیار سخت و مشکل است چرا که ابهامات زیادی بخصوص در بحث جا به جایی مدیریت در بورس وجود داد و از اهمیت زیادی برخوردار است.

او افزود: بزرگترین ریسک که در بازار سرمایه وجود دارد نرخ سود بانکی است که همچنان  بیش از ۲۰ درصد است از طرف دیگر قیمت گذاری دولتی توسط وزارت صمت  و همچنین دخالت‌های دولت  در بازار سرمایه همچنان به قوت خود باقی است  و همین امر موجب می‌شود ریسک ها‌ی موجود در  بازار حذف نشود و بازگشت بازار به قبل از این عوامل زمان می‌برد.

دلبری  درباره تغییر ریاست  سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بازار سرمایه بر یک شخص متکی نیست و  این جابه جایی تاثیر خاصی بر بازار سرمایه نخواهد گذاشت و امیدوارم  دخالت‌های مجلس شورای اسلامی و دولت در بازار کمتر شود و  اجازه دهند قیمت گذاری محصولات  در شرایط رقابتی و منصفانه تری اتفاق بیوفتد.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: با قیمت گذاری‌هایی که  در بورس کالا  انجام می‌شود سود از سهامداران گرفته می‌شود و به  عده‌ای  افراد رانت جو  و غیر شفاف تعلق می‌گیرد و این امر منجبر به کاهش  سود شرکت‌ها می‌شود و بر قیمت سهام‌ها تاثیر می‌گذارد که هم اکنون حدود ۴۵ درصد شاخص کل اُفت داشته است و حدود ۵۰۰ هزار میلیارد تومان هم ارزش سهامداران عدالت کاهش یافته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام،این حرفا رو ولش کنین پول الباقی فروش ۳۰ درصد سهام عدالت چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
چه خبر خوبی
ممنون باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۵۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
دلار 500 درصد میره بالا 10 درصد میاد پایین... بعد میگن دلار ارزون شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
امروز که بورس مثبت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام اگه از بیرون فشار کم بشه باید مسولین نرخ ها رو بیارن پایین چرا باید نرخ طلا و عرض مصنوعی بالا باشه کدوم کارخونه ها می تونن تولید داشته باشند دولت هم متاسفانه نرخ آب برق تلفن و گاز مالیات یا هرچیزی رو برده بالا و پایین بیا هم نیست این خودش گرانی رو تشویق می‌کنه و تولید پایین درآمد پایین کالا گران و بی کیفیت نظارت هم کم خودتون هم قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید بردارن و خواهران خبر نگار
ممنون بابت اطلاع رسانی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۴۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
لطفا یه واحد دیگه پایین تر از خط فقر برا ایران تعریف کنید دلار سکه ارز طلا دست يه عده بخصوصه هر طور بخوان بالا پایین میکنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۰۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
تا سال بعد روند نزولی در بازارهای موازی خواهیم داشت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۲۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
حاجی راست میگن تا کجا قراره رشد کنه از 2100 اومده 1000 بس نیست این همه سود؟
ی میلیارد داشتین شده 100 میلیون تومن یکم قانع باشین به سود کم خدا برکتشو میده
بابا تا کی قراره بره بالا و شماها هی سود میکنین و کسی هم نیست جولوشو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
لطف کنید قبل از تحلیل هاتون اون تیتر خبریتونو درستش کنید جوسازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۲۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
واقعا جالبه کجا بورس رشد داشته من الان تموم سهم های که از فروردین 99خریدم تا به امروز بالای 50درصد ضرر کردم درصورتیکه تمام چیزها دوبرابر شده.مردوم رو بدبخت کردید نمیشه هم از بورس خارج شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
پول رسید
توجه ................توجه.............. درود بهمه دوستان٫خبر فوق العاده مهم٫مهم٫بخشی از دارایی‌های نقدی ایران بصورت نقدی معادل یکصدو سی میلیارد دلار که بدلیل حادثه 11سپتامبر وعملیات تروریستی برج‌های دوقلو که درامریکا اتفاق افتاده بود وشکایت امریکا از ایران بدلیل دست داشتن دراین اتهام در دادگاه لاهه ٫وتبرئه شدن ایران از این اتهام این مبلغ عظیم دلار ازاد شد ودیشب با یک هواپیماوارد خاک ایران شد٫این مبلغ برابر با فروش ۳سال نفت ایران میباشد٫برای زیرساخت ‌اشتغال ۷میلیون نفر بمدت ۳سال میباشد٫واین ثروت میتواند کشوری را از تورم افسار کسیخته وفشار اقتصادی بر مردم را بشدت بکاهد٫لطفا درتمام شبکه های اجتماعی انقدر گسترش دهید تا مردم مطالبه کنند واین پول خروج مرزی نشود ٫عاجزانه خواهش میکنم درانتشار آن بمدت یک هفته وپیاپی کوتاهی نکنید.
لازم بذکر است رئیس بانک مرکزی ایران آقای همتی هم این موضوع را تائید کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
من هم یک سهامدار جدید هستم وفهمیدم که، کسی که وارد بورس میشه، نباید حالا حالاها روی سود اون حساب باز کنه، چون بورس دریک ریتمی قرارمیگیره که درطول سال بالا وپایین میره وسهامدارباید سود سالانه شو نگاه کنه نه روزانه وماهانه!؟! خیلی ها سواد بورسی نداشتند وبانگاه سود بانکی، مخصوصا درابتدای سال 99 وارد بورس شدند!؟! وزمانیکه روحانی دست روی بورس گذاشت وسودشو برد،!!!! ؟؟این تازه واردها دست پاچه شدند ومرتب سهام های خودشونو فروختند، ومرتب بورس افت پیدا کر د تاکنون!؟! ولی بورسداران قدیمی اکثرا عکس العمل تندی نشان ندادند وبیشتر ازاین ریزشها به نفع خود استفاده کردند وازاین تازه واردها، خوب سودی هم بردند!؟!
پس سهام رابه حال خودش بگذارید!؟! ودولت هم دیگه به بورس دست درازی نکنه!؟! وبورس رابه بورسداران بسپاره!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
چقدر راحت پول مردم رادر بورس هاپلو کردند الانم با یک استیفای بی مسولیتی وبدون هیچ باز خواستی راحت کنارمی رود .چه حمایت بزرگی دارد این آقا .مردم کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
تا کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
وقتی سهامداران 50%متضرر شدند یعنی بازار باید 100%سود داشته باشد تا جبران و سهامدار به خرداد99برسد و با توجه به تورم200درصدی از خرداد عملا بازار سرمایه باید300%سود بدهد تا سهامداران تازه سربه سر شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
از رشد قیمت مواد غذایی بگید
Iran (Islamic Republic of)
ه شنگ خان
۱۶:۴۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
کدام بانک بیش ازبیست درصد میدهد ادرس دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
مگه زیر خط فقر هم داریم ما الان همون جا وایسادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
اخبار هم اولین عامل بازی در قیمت کالا بورس و...
دیگه اعتمادی وجود نداره
Netherlands
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
دلار تا ده هزار تومن کاهش میابد
حرفهای این وآن در رسانه ها توجه نکنید
چند روز دیگه نتیجه گفتگوهای پشت پرده آشکار خواهد شد
شاخصها به زیر ۸۰۰ سقوط نمیکنه
دلارهای صادرات پتروشیمیها دستشون باد کرده
وارد کنندگان چند روز نخرن دلار به زیر ۱۵۰۰۰ تومن میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
مردم طمع زیاد کردن و حمله کردن به بورس و اینم عاقبت طمع بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش
۱۵:۰۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
شماهم بااین بورس پدرمردمودرآوردیدولم نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
بازار های انحصاری دولت برا سر کیسه کردن مردم، سوالی که مطرح هست چرا دولت دلالی می کند و در اقتصاد دخالت می کند، چرا سیر نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
احتمالا دلار و طلا گرانتر میشه اونایی که خرده دلار و طلایی دارن نگران نباشند اگه بفروشین مفت از چنگتون درمیارن .فقط صبر کنین.
Iran (Islamic Republic of)
سیمین
۱۴:۳۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
باور کنید ما ادمهای معمولی هم ارزو داریم پول مون رو پس بدهید وسط همه بدبختیهام سقوط بورس کم بود اونم اضافه شد دیگه کم اوردم با سیلی هم نمیتونم صورت م رو سرخ کنم
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۲۳:۰۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
کسی که با سیلی صورت شو سرخ میکنه تو بورس نمیره... لیاقت هر کس تفکرات اون فرد
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
باز به بهانه بورس دوباره بازار دلالی و گران کردن و گران‌فروشی رو گرم نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
سوال اصلی اینه که ریزش بورس تا کجا ادامه دارد
تیتر خبر شما مال 6 ماه پیشه نه الان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
مگه بورس رشد هم داشته؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
عجب کشوری
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۳:۲۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
به خدا مردم مسخره کردید آمریکا کی به فکره مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
بورس کجا رشد کرده ما هنوز تو ضرریم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۵۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
هرزمان دولت وسهام دولتیها ازبورس کناربره ساعت کاری بورس از۳.۵مثل بازارهای طلاودلاربشه ومردم خودراسهامداراحساس کنندنه سرمایه گذاربی اختیارسهامداران باهرتعدادسهم باید به مجامع شرکت دعوت واعلام نظرکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
ده روز میریزه یروز مثبت میشه اینا شروع میکنن رشد بورس تا کجا ادامه دارد!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد ت
۱۲:۲۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
دو سه روز سبز کردند برای ردگم کردن(دعواهای کشکی دولت و مجلس) بازم قرمزته می شود
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۲:۱۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
رشد بورس تا کی ادامه دارد !؟!؟
مگه اتفاقی افتاده
بورس اگه کلی همت کنه و بالا بره تازه ضررهامون سر به سر بشه
رشد مال بعد از این مرحله است
Japan
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
بورس رشد کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
دلار و سکه هیچ خیزی نکرده الکی جو ندهید
بزودی دلار سقوط میکنه اولشه
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
کشوری که مانند پاندول ساعت متغیر الا حواله
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۳۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
تا هر موقعی بورس پول مردمو پس بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام.شرکت های شوینده نامه زدن که برا شب عید قراره 30درصد روی محصولات شوینده بره. پیگیری کنید اینو خواهشا چون تازه گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
انگار این گرانیها هیچ ربطی به فشارهای خارج از کشور نداره. همش ریشه ی داخلی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام.مواد غذایی افتاده دست دلال ها.
یه روز سبزی رو گرون میکنن یه روز تخم مرغ یه روز شوینده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
متاسفم با چنین مدیریت شما راببره!؟! که پدر مردمو درآورده وبدبخت کرده!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شاید یکم بورس داره بهتر میشه نصبت به قبل،باز هم احتیاط لازم هست.
۰۹:۱۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
گفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
چرا اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
عجب کشوری داریم نون شب مردم ما به ریاست جمهوری یک کشور دیگه وابسته است تازه 40 سال میگن این کشور دشمن ماست ؟؟؟؟
آخرین اخبار