میلاد تبریز قهرمان لیگ برتر بدمینتون بانوان شد/رعد قم به مقام قهرمانی رقابت‌های آقایان رسید

دور برگشت مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان، جام ولایت در شهر‌های تهران و شاهرود برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم میلاد تبریز به مقام نخست دست یافت.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در مجموع نتایج رفت و برگشت مرحله نهایی لیگ برتر، تیم میلاد تبریز به مقام قهرمانی رسید، تیم آکادمی ایران زمین مقام دوم و ذوب و روی صبا صنعت زنجان مقام سوم مسابقات را کسب کردند.

در پایان این مسابقات، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز با حضور مددی، نایب رئیس فدراسیون بدمینتون، امیدی معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان سمنان و مجتبی پیشدادیان، رئیس هیئت بدمینتون شهر شاهرود و جمعی از پیشکسوتان ورزش شاهرود برگزار شد.

نتایج دور برگشت این رقابت‌ها بدین شرح است:

شهرداری شاهرود یک – ۴ میلاد تبریز

آکادمی ایران زمین تهران ۴ – یک شهید فخار مشهد


بیشتر بخوانید


دور برگشت بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون آقایان جام خلیج فارس در روز ۲ بهمن ماه در شهر‌های قم، اصفهان، یزد برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم رعد پدافند هوایی قم به مقام نخست مسابقات دست یافت.

در مجموع نتایج رفت و برگشت تیم رعد پدافند هوایی قم به مقام قهرمانی رسید، تیم صنایع اردکان مقام دوم و دانشگاه یزد مقام سوم مسابقات را کسب نمودند.

نتایج دور برگشت این رقابت‌ها به این شکل است:

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۳ – ۲ صنایع اردکان

دانشگاه یزد ۴ – یک شهرداری شهر بابک

رعد هوایی پدافند قم ۳ – ۲ ذوب روی صبا صنعت زنجان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار