شرکت Infinix از عرضه گوشی نسخه play خود خبر داد

شرکتInfinix اعلام کرد که گوشی Infinix Hot 10 Play با هلیو G25 را در سال جاری معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Infinix سال گذشته گوشی‌های هوشمند Hot 10 و Hot 10 Lite را معرفی کرد و امروز این شرکت یک نوع نسخه Play را به این سری اضافه کرد. گوشی Infinix Hot 10 Play مجهز به Helio G25 SoC است و دارای اندروید ۱۰ (Go Edition) با XOS 7.0 در بالا است. گوشی Hot 10 Play در گزینه‌های حافظه ۲ گیگابایتی / ۳۲ گیگابایتی و ۴ گیگابایتی ۶۴ گیگابایتی ارائه می‌شود و همچنین دارای یک اسلت کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۵۱۲ گیگابایت است.


بیشتر بخوانید


تلفن هوشمند مجهز به هلیو G25 در حدود صفحه نمایش ۶/۸۲ اینچ IPS با رزولوشن +HD  با یک بریدگی قطره آب شکل است که برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی ساخته شده است. پنل پشتی طراحی بسیار جالبی دارد و اسکنر اثر انگشت و تنظیم دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی اولیه و واحدهای حسگر عمق در آن تعبیه شده است.

شرکت Infinix از عرضه گوشی نسخه play خود خبر داد

این گوشی جدید Hot 10 Play دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری است که از طریق پورت microUSB تا ۱۰ وات شارژ می‌شود. این گوشی یک حالت Ultra Power دارد که توسط Power Marathon Tech ارائه شده است که با شارژ ۵ درصدی سلول ۱۹ ساعت عمر باتری را افزایش می‌دهد.

شرکت Infinix از عرضه گوشی نسخه play خود خبر داد

گوشی Infinix Hot 10 Play در رنگ های آبی آسمانی، سبز پر رنگ، سیاه ابسیدین و بنفش ۷ درجه عرضه می‌شود. در حال حاضر با پیکربندی ۲ گیگابایت / ۳۲ گیگابایت در پاکستان از طریق Xpark با قیمت ۱۰۵ دلار / ۸۵ یورو در دسترس است و با همان میزان حافظه از ۲۳ ژانویه با قیمت ۹۰ دلار / ۷۵ یورو در فیلیپین به فروش می‌رسد.

شرکت Infinix از عرضه گوشی نسخه play خود خبر داد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار