کمبود پایگاه های امداد جاده ای در کرمان

استاندار کرمان گفت: از آنجایی که استان کرمان به نسبت راه‌ها و مسافت؛ کمترین تعداد پایگاه‌های امداد جاده‌ای را دارد، باید تعداد پایگاه‌های امداد جاده ای بیشتر شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امروز پنج شنبه دوم بهمن ماه استاندار کرمان و رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور دیدار و گفت وگو کردند.

زینی وند استاندار کرمان با اشاره به خدمات قابل توجه هلال احمر در استان کرمان، بیان داشت: مدیریت هلال احمردر استان مدیریت خوب و پای کارو همراه است.

او بابیان اینکه استان کرمان یکی از حادثه خیز‌ترین استان‌ها است و پشتیبانی امدادی جنوب شرق را بر عهده دارد، گفت: همه این موارد باعث می‌شود استان کرمان به لحاظ امداد و نجات تقویت شود.

استاندار کرمان گفت: از آنجایی که استان کرمان به نسبت راه‌ها و مسافت؛ کمترین تعداد پایگاه‌های امداد جاده‌ای را دارد، باید تعداد پایگاه‌های امداد جاده ای، ذخایر انبار، تجهیز پایگاه‌های امدادی به جهت هم پوشانندگی، گستردگی و سرعت عمل در سطح استان بیشتر شوند.

او اظهار کرد: پایگاه امداد و نجات استان کرمان باید یکی از پایگاه‌های لجستیکی برای کشور و پایلوت مراکز آموزشی در کل کشور قرار گیرد.

استاندار کرمان افزود: مجموعه مدیریت استان هم در حد مقدورات و توانمندی‌های استان همکاری لازم را با هلال احمر خواهد داشت.

مهدی، ولی پور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و فلاح مدیرکل هلال احمر استان کرمان گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات جمعیت هلال احمر در کشور و استان ارائه دادند.

در این دیدار محمدی نماینده شهرستان‌های بافت، ارزوئیه و رابر با بیان اینکه شهرستان رابر به مقصد راهیان نور تبدیل خواهد شد خواستار ارتقا امکانات، تجهیزات و افزایش نیروی انسانی در پایگاه‌ها و مراکز هلال احمر سه شهرستان شد.

 او سرمایه گذاری هلال احمر در حوزه سنگ‌های ساختمانی را با توجه به معادن منطقه پیشنهاد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار