استاندار ایلام:

حرکت در مسیر وحدت و همدلی راه رسیدن به اهداف را کوتاه‌تر می‌کند

سلیمانی دشتکی گفت : با انسجام و وحدت حول منافع عمومی به راحتی می‌توان مسائل و مشکلات را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام عصر امروز پنج شنبه ۲ بهمن ماه در نشست مشترک با حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سارا فلاحی و بهزاد علیزاده نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر این ایام را فرصتی مغتنم برای تشریح دستاورد‌ها و خدمات نظام در استان عنوان کرد و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان ایلام منشاء خدمات فراوانی بوده که لازم است در این ایام مبارک مسئولان مربوطه نسبت به اطلاع رسانی این دستاورد‌ها اقدام شایسته داشته باشند.

او در ادامه بر امیدآفرینی برای حل مسائل و مشکلات پیش رو تاکید کرد و افزود: واضح است که با انسجام و وحدت حول منافع عمومی به راحتی می‌توان مسائل و مشکلات را از پیش رو برداشت و تجربه خوب و مثبت این همدلی و همراهی در رفع موانع و مشکلات استان می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق در سطح ملی مطرح شود.

استاندار ایلام در در ادامه ضمن تشکر از نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به خاطر محوریت ایجاد وحدت و همدلی در استان بیان کرد: حرکت در مسیر وحدت و همدلی راه رسیدن به اهداف را کوتاه‌تر می‌کند.

سلیمانی دشتکی در ادامه از تلاش نمایندگان استان در پیگیری مسائل و مشکلات استان تشکر کرد و ادامه داد: در این زمینه یکی از مسائلی که همه مسئولان استان برای برطرف کردن آن اتفاق نظر دارند بحث استقلال دفتر نفت و گاز در استان است که خوشبختانه در این زمینه پیگیری‌های بسیار خوبی صورت گرفته است و امیدواریم که مجموعه این تلاش‌ها در نهایت منجر به این اتفاق مهم در استان شود.

او افزود: البته بایست مواظب بود که در پیگیری این مطالبه مهم حساسیت ایجاد نشود و بدون حاشیه کار از روال و مجرای قانونی خود دنبال شود.

بودجه ۱۴۰۰ استان از طرف دولت به طور ویژه  تنظیم و بسته شده است

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته و رایزنی‌های بسیار فراوان با وزارتخانه‌ها به ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور امروز بودجه ۱۴۰۰ استان از طرف دولت به طور ویژه و منحصر به فردی تنظیم و بسته شده است که امیدواریم نمایندگان محترم مجلس نیز در راستای دفاع از حقوق استان در تصویب بودجه اهتمام لازم را داشته باشند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر از مجموعه تلاش‌ها و زحمات همه مسئولان استان در پیگیری مطالبات مردمی تشکر کرد و اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصت ارزشمندی برای تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام و تجدید پیمان دوباره با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در ادامه مسیر است.

او در ادامه وحدت و همدلی مجموعه مسئولان نظام در استان را یک نقطه قوت عنوان کرد و گفت: در مسیر خدمت به مردم همه بایست با وحدت و همدلی و با انگیزه بالا در رفع مسائل و مشکلات حرکت کرد.

در ادامه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ارائه گزارشی از حوزه انتخابیه خود بر وحدت و همدلی در راستای پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردمی تاکید کردند.

بر اساس این گزارش در آغاز این نشست مسائل و مشکلات تعدیل شرکت آریان تجارت با حضور نماینده کارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و استاندار ایلام دستورات لازم برای رفع مسائل و مشکلات آنان صادر نمود.

گفتنی است که علی اکبربسطامی دیگر نماینده استان در مجلس شورای اسلامی به خاطر حضور در کمیسیون تلفیق در این نشست حضور نداشت.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.