تقدیر فرمانده انتظامی دزفول از برگزاری مراسم تشییع شهید مرادی نسب

فرمانده انتظامی دزفول طی پیامی از حضور مردم فهیم و ولایتمدار این شهرستان و تمامی عوامل اجرایی مراسم خاکسپاری شهید کامبیز مرادی نسب تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول طی پیامی از حضور مردم فهیم و ولایتمدار دزفول و تمامی عوامل اجرایی مراسم خاکسپاری شهید گرانقدر کامبیز مرادی نسب تقدیر و تشکر نمودند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس خداوند قادر متعال را که با الطاف بی کران خود، دزفول سربلند، آزمون بزرگ دیگری را با سرافرازی پشت سر نهاد و صد‌ها درود بر مردم شهید پرور و همیشه در صحنه دزفول که با عزم، غیرت و همت والای خود برگ زرین دیگری بر دفتر سراسر افتخار شهرستان افزودند و با حضور خود در مراسم استقبال، وداع و تشییع شهید گرانقدر ناجا و دفاع مقدس کامبیز مرادی نسب شرکت نموده و بار دیگر ثابت کردند، ادامه دهنده راه شهدا و پیرو صدیق امام راحل (ره) و رهبر عظیم الشان انقلاب بوده و هستند.

اینجانب به عنوان خادم مردم انقلابی دزفول لازم میدانم از صمیم قلب، از حضور ارزشمند مردم انقلابی در مراسم این شهید والا مقام تقدیر نموده و از زحمات بی شائبه و شبانه روزی تمامی دست اندرکاران برگزاری این مراسم به ویژه امام جمعه دزفول و جامعه روحانیون شهرستان، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و کارکنان همیشه در صحنه سپاه، اعضای شورای شهر، شهردار، اداره بنیاد شهید، تیپ ۲۹۲ زرهی، پایگاه چهارم شکاری، مدیریت موسسه فرهنگی ثارالله، آتش نشانی، اداره صنعت و معدن، اورژانس، رادیو دزفول، اصحاب رسانه تقدیر و قدردانی را به عمل می‌آورم.

امید است این تلاش‌های خالصانه و ارزشمند عزیزان مقبول درگاه حضرت حق قرار گرفته و از ادامه دهندگان راستین راه شهدای گرانقدر و پر افتخار باشیم.

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.