هشدار در خصوص افزایش مراجعه کنندگان سرپایی با علائم مشکوک به کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، نسبت به افزایش مراجعه کنندگان با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی چهارمحال و بختیاری هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: اخیراً افزایش مراجعه کنندگان با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان به عنوان یک هشدار برای جلوگیری از غفلت و عادی انگاری در رعایت اصول بهداشتی است.

او با تاکید بر رعایت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها و همچنین دستورالعمل‌های بهداشتی فردی و اجتماعی افزود: باید اقشار مردم، صنوف، ارگان‌ها و نهاد‌ها همچون گذشته نکات بهداشتی را رعایت کنند و بازگشایی‌ها را به تعویق بیندازند.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: با کنترل و کاهش مراجعه کنندگان سرپایی، موارد بستری و مرگ و میر ناشی از این بیماری نیز کنترل و سیر نزولی خواهد داشت.

او ادامه داد: با توجه به رنگ بندی شهرستان‌ها درخصوص بیماری کرونا، محدودیت تردد‌ها همچنان از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در استان برقرار است.

جزایری گفت: تالار‌های پذیرایی استان نیز با یک سوم ظرفیت حداکثر با دو ساعت فعالیت از ۱۸ تا ۲۰ شب، مجاز به بازگشایی هستند.

او افزود: رستوران‌های سطح شهر نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با ظرفیت یک چهارم می‌توانند فعالیت کنند.

جزایری اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی در سطح استان می‌توانند موارد را از طریق شماره ۱۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی و شماره ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گزارش دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار