خانواده نیکوکار دیلمی برای خرید تجهیزات پزشکی ۶ میلیارد ریال کمک کردند

خانواده خیر دیلمی ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای خرید دستگاه انژکتور سی تی اسکن به بیمارستان بقیه الاعظم (عج) این شهرستان کمک کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیلم گفت: یک خانواده نیکوکار این شهرستان ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای خرید دستگاه انژکتور سی تی اسکن به انجمن خیریه بیمارستان بقیه الاعظم (عج) اهدا کردند.

 ایرج زنده بودی ادامه داد: پیش از این یکی از خیران، یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان دیلم خریداری کرده بود و برای ارائه خدمات کامل به یک دستگاه انژکتور نیاز بود که خانواده غلامرضا دیلمی پور آن را خریدند و به بیمارستان بقیه الاعظم (عج) هدیه دادند.

او با اشاره به اینکه دستگاه انژکتور قابلیت تزریق قبل از تصویربرداری را دارد، بیان کرد: با خرید و نصب این دستگاه، بیماران می‌توانند به طور صددرصدی از همه خدمات سی تی اسکن بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید


رئیس شبکه بهداشت ودرمان دیلم عنوان کرد: به این ترتیب، بیماران این شهرستان نیاز نیست برای استفاده از خدمات سی تی اسکن به شهرستان‌های همجوار سفر کنند و سرعت درمان و تشخیص بیماری افزایش می‌یابد.

او با قدردانی از کار خیرخواهانه خانواده دیلمی پور، گفت: با خرید این دستگاه طبق نظر متخصصان همه خدمات سی تی اسکن به بیماران در شهرستان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.