آموزش و پرورش یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین دستگاه‌های اجرایی است

فرماندار اندیکا گفت: دستگاه آموزش و پرورش یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین دستگاه‌های اجرایی بوده که با قشر عظیمی از انسان‌ها که شخصیتشان در حال شکل گیری است ارتباط دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله نوذری فرماندار اندیکا گفت: دستگاه آموزش و پرورش یکی از مهمترین و کلیدی‌ترین دستگاه‌های اجرایی بوده که با قشر عظیمی از انسان‌ها که شخصیتشان در حال شکل گیری است سر و کار دارد و به نوعی آینده نسل‌ها به این دستگاه مرتبط است.

او  بیان داشت: نشست شورای آموزش و پرورش باید با حضور حداکثری و حدود ۶۰ درصد جلسه خود اعضای و ۴۰ درصد بقیه از میان خود معاونان، مدیران، اولیا، مربیان پرورشی و به اقتضای نیاز خود دانش آموزان باشند.

نوذری افزود: آموزش و پرورش متعلق به همه ماست و بر لزوم ارتقای کیفیت، انسجام بخشی و هماهنگی جلسات، آمادگی قبلی جهت حضور در جلسات و مطالبه گری از سوی دستگاه‌های مربوطه و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش، فضای آموزشی، تجهیزات، مراقبت از سلامت روان دانش آموزان، رعایت شئونات اسلامی، مدیریت فضای مجازی، ایجاد کمیته تخصصی برای کنکوری‌ها با استفاده از ظرفیت سپاه، کمیته امداد، بهزستی و سایر ادارات مربوطه، جهت پشتیبانی از دانش آموزان برای کسب رتبه‌های برتر و بالا بردن آمار قبولی در کنکور سراسری و … شد.

غضبان حکمت نژاد رئیس آموزش و پرورش اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه تعلیم و تربیت است. چرا که ظرفیت تجلی فکر‌ها و تداوم رسالت پیامبران را منعکس می‌کند و می‌طلبد که زمینه مشارکت همگان جهت پیشبرد و پیشرفت برنامه‌های آموزش و پرورش محسوس و ایفای نقش کنند.   

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.