انجام سه هزار و ۶۷۰ کیلومتر باند برف روبی در چهارمحال و بختیاری +فیلم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ۲۶ دی ماه تا کنون سه هزار و ۶۷۰ کیلومتر باند برف روبی در استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عزیزالله روشن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: از ۲۶ دی ماه تا کنون سه هزار و ۶۷۰ کیلومتر باند برف روبی با استفاده از ۲۶۶ پرسنل درگیر و تعداد ۲۲۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی، سنگین، نیمه سنگین و سبک انجام شده است.

او افزود: در این مدت ۸۷۶ تن مخلوط شن و نمک نیز برای جلوگیری از لغزندگی و بروز حوادث احتمالی در جاده‌های استان مصرف و تعداد ۶۴ مقطع از جاده‌های استان ۹۷ مرتبه ریزش برداری شده است.


بیشتر بخوانید


روشن اضافه کرد: همچنین در این مدت به ۶۰ خودروی گرفتار در برف امداد رسانی و رها سازی و همچنین تعداد ۳۵ مسافر مانده در راه در راهدارخانه‌های استان اسکان داده شد.

او ادامه داد: هم اکنون ۴۲ راهدارخانه فصلی و دائمی در استان تجهیز است و همچنین راهداران این استان ۲۴ ساعت قبل از شروع بارش‌ها و تا ۲۴ ساعت پس از پایان بارش‌ها در حالت آماده باش قرار دارند و آماده خدمت رسانی به مسافرین و عموم مردم هستند.

روشن در پایان گفت: مسافرین برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.