حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی مطرح کرد؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران، انقلابی و معنویت محور است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: خداخواهی کارکنان ارتش نشان دهنده این است که ارتش ایران، انقلابی و معنویت محور است.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر و همچنین با اشاره به موفقیت چشمگیر نیروی پدافند هوایی در رزمایش اخیر پهپادی اظهار کرد: به حمدالله برابر بررسی آماری صورت گرفته در شورای عالی تعالی معنوی آثار و برکات اجرایی شدن طرح‌های فرهنگی مصباح موجب افزایش روحیه معنوی، بصیرتی و سیاسی کارکنان پایور و وظیفه و همچنین خانواده و فرزندان نیروی همیشه بیدار و غیور پدافند هوایی شده است که نتایج به دست آمده در بسیاری از حوزه‌ها و شاخص‌های معنوی و بصیرتی بالا رفته و بعضی چالش‌های موجود هم بسیار کاهش یافته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به استقبال جامعه هدف از طرح‌های فرهنگی مصباح خاطرنشان‌کرد: خداخواهی کارکنان و فرزندان ارتشی غیور نشان دهنده این است که ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی انقلابی و معنویت محور است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی با اشاره به حمایت‌های همه جانبه مادی و معنوی سامانه فرماندهی در برگزاری و هر چه بهتر اجرا شدن طرح‌های فرهنگی مصباح تصریح کرد: طرح‌های مصباح پاسخگوی نیاز‌های معنوی و فطری کارکنان است و موجبات افزایش انگیزه و ارتقاء توان رزمی یگان را در پی دارد.

وی با تاکید بر ضرورت استمرار اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح خاطرنشان کرد: طرح‌های فرهنگی مصباح نه برای مدت و زمان محدود بلکه برای دراز مدت تهیه شده است از این رو همچنان استمرارخواهد داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: فلسفه پیدایش طرح‌های فرهنگی مصباح مقابله با جنگ نرم دشمن است بنابر این تا جنگ نرم دشمن هست طرح‌های فرهنگی مصباح هم ادامه خواهد داشت، چرا که طرح‌های فرهنگی مصباح اثربخش‌ترین پاد زهر علیه جنگ نرم دشمن به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
بارهایی اضافه بر روی دوش ارتش و سایر ادارات که معلوم نیست چه تخصصی دارند که باید در آن ادارات باشند و حقوق از بیت المال بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۲:۰۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
با سلام . و خدا قوت موفق باشید.
آخرین اخبار