رئیس سازمان فناوری اطلاعات خبر داد؛

ارائه اعتبار ۲۰۰ میلیونی به برندگان دانش آموزی ششمین دوره الکامپ استارز

امیر ناظمی در اختتامیه جشنواره الکام استارز از ارائه اعتبار ۲۰۰ میلیونی به برندگان دانش آموزی ششمین دوره الکامپ استارز خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در مراسم اختتامیه ششمین دوره الکامپ استارز که امروز ۳ بهمن ماه برگزار شد اظهار کرد: امسال به خاطر کرونا مجبور شدیم تجربه مجازی شدن را داشته باشیم و فکر نمی‌کنم آنقدر تجربه سختی بوده باشد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: رویداد الکامپ استارز یک رویداد جوان است و امسال در این رویداد، رقابت دانش آموزی را هم داشتیم. وی با بیان اینکه یادمان نرود در جامعه ای زندگی میکنیم که تنوع ابزار و رفتار و نیاز ها و ... وجود دارد گفت: در رویداد امسال ویژگی جایزه هم وجود دارد و امسال جایزه ها را افزایش داده‌ایم.

ارائه اعتبار ۲۰۰ میلیونی به برندگان دانش آموزی ششمین دوره الکامپ استارز

ناظمی بیان کرد: جایزه بخش دانش آموزی یک اعتبار است که به برندگان داده می‌شود. رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: برخی از برنامه‌ها نیازمندی های خاص دارند و در آن بسته ای که برای افراد در نظر گرفته شده، مقدار آن نیاز در نظر گرفته می‌شود. 

ناظمی بیان کرد: مبلغ اعتباری که به برندگان دانش آموزی تعلق می‌گیرد، حداقل ۲۰۰ میلیون است.

ارائه اعتبار ۲۰۰ میلیونی به برندگان دانش آموزی ششمین دوره الکامپ استارز

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار