امام جمعه بوشهر:

توسعه بهداشت و درمان بوشهر در اولویت قرار گیرد

امام جمعه بوشهر گفت: توسعه بهداشت و درمان در استان باید در اولویت قرار گیرد تا از نیاز مردم به استان‌های همجوار کاسته شود.

باید در برابر تحریم نهاد‌های ایران به دست آمریکا ایستادگی کردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با با محکوم کردن عملیات تروریستی در عراق بیان کرد: جبهه مقاومت با توجه به اتفاقات اخیر عراق باید در مقابل آمریکا و دست نشاندگانش هوشیارتر باشند.

او ادامه داد: این اتفاق نشان می‌دهد که هنوز آمریکا، داعش و دست نشانده‌های آن‌ها در منطقه وجود دارند و کشور‌های خط مقاومت باید هوشیار باشند و نگذارند این عملیات‌ها به سرانجام برسد.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با اشاره به اتفاقات آمریکا افزود: آنچه امروز در آمریکا نمایش داده می‌شود ادعای دموکراسی و آزادی را در این کشور زیر سوال برده است و آن‌ها را برباد داد و نشان داد که همه این ادعا‌ها پوشالی است.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری عنوان کرد: تحریم نهاد‌هایی مثل ستاد فرمان اجرایی حضرت امام و آستان قدس رضوی و بنیاد مستضعفان که خدمات زیادی را به مردم ارائه کرده‌اند نشان داد که استکبار نماد‌های معنوی و خدمت رسانی در ایران را هدف قرار داده است و باید همه مردم و نهاد‌ها در مقابل این اقدام آمریکایی‌ها بایستند و مقابله کنند.

او همچنین با تاکید بر رعایت دستورهای بهداشتی بیماری کرونا، گفت: آنچه اکنون به عنوان عادی انگاری در نقاط مختلف دیده می‌شود ممکن است زحمات کارکنان درمان و مردم را بی حاصل کند. عادی انگاری در شرایط کنونی ممکن است بازگشت دوباره کرونا را این بار با شدت بیشتری  به دنبال داشته باشد همه مردم و مسئولان به ویژه آموزش و پرورش باید در رفتار و برنامه‌های خود رعایت دستورالعمل‌ها را مدنظر داشته باشند.

امام جمعه بوشهر، با تاکید بر توسعه بیمارستانی و نیاز به تجهیز امکانات درمان در استان بوشهر بیان کرد: توسعه بهداشت و درمان در استان باید در اولویت قرار گیرد تا از نیاز هم استانی‌ها به استان‌های همجوار کاسته شود.

صفایی بوشهری، با عنایت به اینکه پیشگیری آسان‌تر و بهتر از جبران خسارت است، گفت: در سیل اخیر بیش از ۲۸۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده که اگر یک چهارم این هزینه صرف پیشگیری می‌شد، میزان زیادی از این خسارات کاهش می‌یافت.

انتهای پیام/ک



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.