نمایش ترس و خوشحالی در رزمایش های نیروهای نظامی!

امام جمعه رودبار جنوب گفت: رزمایش‌های اخیر سپاه و ارتش، باعث ترس و وحشت دشمنان و دلگرمی و خوشحالی دوستان و مردم ما شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام و المسلمین گروهی، امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌ اول نماز جمعه این هفته شهرستان رودبار جنوب با اشاره به اینکه دین اسلام تاکید ویژه‌ای بر حفظ آبروی انسان‌ها کرده است به همین خاطر غیبت حرام است و  غیبت نوعی ترور شخصیت است که باعث می‌شود، شخصیت غیبت شونده از بین برود، گفت: قرآن غیبت کنندگان را به شدت تهدید می‌کند و روایات اسلامی نیز از غیبت و عیب جویی مردم را نهی کرده اند. 

 او افزود: هر وقت می‌خواهیم حرفی بزنیم قبل آن باید فکر کنیم آیا این سخن ما را خداوند مهربان و امام زمان روحی فدا می‌پسندند؟

حجت الاسلام گروهی بیان داشت: غیبت و عیب جویی فقط با زبان نیست، گاهی اوقات با اشاره و چشم انسان، عیوب مردم را بر ملا می‌کند. 

او در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و  روز تکریم از مادران و همسران شهدا گفت:  آن بانوی بزرگوار الگوی مادران و همسران شهدای ما است، وی فرزندانی صالح تربیت کردند که جان خود را برای دین فدا کردند. 

امام جمعه رودبار جنوب افزود: رزمایش‌های نیرو‌های نظامی ما برای تامین امنیت و معیشت مردم است و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید. 

 او افزود: اگر دشمنان پا از پا خطا کنند و به کشور ما تعرضی کنند آن‌ها را تار و مار می‌کنیم. 

حجت الاسلام گروهی با اشاره به اینکه رزمایش‌های اخیر سپاه و ارتش باعث ترس و وحشت دشمنان و دلگرمی و خوشحالی دوستان و مردم ما شد، تصریح کرد: در رزمایش های اخیر، بزرگ ترین رزمایش پهپادی  به همت ارتش سرافراز ما انجام شد و از شهر موشکی سپاه در حاشیه خلیج فارس رونمایی شد. 

او با اشاره به اینکه رئیس جمهور جدید آمریکا با چالش‌های زیادی رو به رو است، گفت: بایدن ۸۰ ساله با بیماری‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و با حضور ۲۵ هزار نیروی نظامی مراسم تحلیف را برگزار کرد. 

 امام جمعه رودبار جنوب در ادامه با بیان اینکه با پیگیری‌های مسئولان شهرستان (نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار) شرکت مس به عنوان معین اقتصادی شهرستان رودبار انتخاب شد، بیان کرد:  با ورود شرکت مس خیلی از مشکلات قابل حل خواهد بود. 

 او با اشاره به اینکه با وجود گذشت ۴۲ سال از انقلاب؛ ولی خیلی از منازل و زمین‌های مردم رودبار سند ندارند، گفت: برای حل سند زمین‌ها و منازل مردم، ما نیاز شدیدی به کمک مسئولان داریم که آن ها نیز در حال پیگیری هستند و به زودی این مشکلات حل خواهد شد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار