اعتباری به تعهدات کشور‌های دیگر نیست/ رزمایش نیرو‌های مسلح نشانگر قدرت بازدارندگی کشور است

نماینده  ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: هیچ اعتباری به تعهدات کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در قبال کشورمان وجود ندارد چرا که حتی اجازه ورود دارو به کشورمان را نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) یگانه الگوی زنان عالم است، گفت: همه سفارشات اهل بیت و پیامبران به انسان‌ها چراغ راه هدایت بوده و انسان را از لغزش ها باز می‌دارد.

او با اشاره به اینکه هفتم بهمن ماه همزمان با سالروز وفات ام البنین  روز گرامیداشت همسران و مادران شهدا نام‌گذاری شده است، افزود: مادران شهداء با تربیت فرزندان خود در راستای دفاع از نظام و انقلاب گام مهمی برداشته اند.

امام جمعه زنجان به شهادت ۲ جانباز زنجانی شهید فرزین و اصحابی اشاره کرد و گفت: این ۲ شهید بزرگوار بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج  طی روز‌های گذشته به شهادت رسیدند.

خاتمی با تاکید بر اینکه پدران و مادران شهداء خواستار حفظ ارزش‌های انقلاب هستند، ادامه داد: همه افراد جامعه بایستی به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران مقید باشند.

او با اشاره به رزمایش اقتدار ۹۹ توسط ارتش و سپاه و بسیج و رونمایی از ناو دریایی مکران، گفت: این رزمایش نشان دهنده اقتدار و صلابت کشورمان در مقابل بدخواهان نظام و انقلاب است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر در داخل کشور از لحاظ قدرت نظامی قوی باشیم دشمن نمی‌تواند مسلط شود، گفت: رزمایش اقتدار ۹۹، احساس غرور، سربلندی، امنیت و آرامش را به دنبال داشت.

خاتمی با بیان اینکه دستاورد‌های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل اتکا به توان و دانش دانشمندان داخلی است، گفت: اقتدار فرزندان انقلاب توسط دانشمندان این مرز و بوم با طراحی ساخت انواع تجهیزات بیش از پیش نمود یافت و این مهم در رزمایش‌های ایران به منصه ظهور گذاشته می‌شود.

او ادامه داد: دشمنان همواره در صدد ایجاد تفرقه بین نیرو‌های نظامی، انتظامی، سپاه و ارتش بوده‌اند که در این زمینه نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند و پیام این رزمایش وحدت همه قوای مسلح در راستای دفاع از کشور و نظام و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مد ظله العالی در رابطه با ممنوعیت واردات واکسن از کشور‌های انگلیس و آمریکا و فرانسه، گفت: سیاستمداران این کشورها پس از انقلاب کشور ما را تحریم کرده‌اند و حتی در این مدت اجازه ورود دارو  به کشورمان را ندادند.

او ادامه داد: هیچ اعتباری به تعهدات این کشور‌ها در قبال کشورمان وجود ندارد چرا که حتی اجازه ورود دارو را به کشورمان نمی‌دهند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.