تمجید: اختلاف میان ساعی و بازیکن کن حل شد/ تیم تکواندوی فتح برای شکایت از مربی تیم ملی باید نامه رسمی بدهد

رئیس سازمان لیگ تکواندو درباره قهرمانی تیم فتح صدر البرز در لیگ برتر توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن تمجید رئیس سازمان لیگ مسابقات تکواندو در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندوی بانوان بیان کرد: برگزاری مسابقات در این شرایط کرونایی با اقتدار کامل و با برنامه ریزی صحیح و درست برگزار شد تا اولین ورزش رزمی باشیم که مسابقات لیگ برتر خود را در حد یک تورنمنت بین‌المللی برگزار کرد. خدا را شکر مسابقات آنطور که انتظار داشتیم، اما خلأ تمرین نکردن در پا‌های بازیکنان خانم بیشتر از آقایان به واسطه تعطیلی باشگاه‌های ورزشی دیده می‌شد. آقایان می‌توانستند در پارک‌ها به تمرین بپردازند، اما بانوان به دلیل شرایط خاص کرونایی این امکان را نداشتند.

تمجید ادامه داد: این مسابقات یک تلنگر و زنگ خطری برای بازیکنان بود تا میزان آمادگی خود را بسنجند. خدا را شکر توانستیم با همه زحماتی که کشیدیم مسابقات را در حد کلاس جهانی برگزار کنیم. در لیگ برتر بانوان ۵ تیم حضور داشتند و امیدوارم سال بعد بازیکنان پرقدرت‌تر ظاهر شوند. در شرایطی که مسابقات ورزشی کشور‌ها به دلیل کرونا به خواب رفته است فدراسیون تکواندو این شهامت را داشت تا با کیفیت بالا مسابقات لیگ را برگزار کند و نحوه برگزاری، اسکان و تست‌های کرونا میان بازیکنان و تیم‌ها زبان زد است.

فتح صدر البرز برای قهرمانی در لیگ تکواندو برنامه داشت

رئیس سازمان لیگ تکواندو درباره قهرمانی فتح صدر البرز در لیگ برتر بانوان عنوان کرد: فتح صدر البرز در اکثر بازی‌ها با نتیجه ۷ یا ۸ تعداد پیروزی در بازی به برتری رسید و همه تیم‌ها را شکست داد که نشان از سرمایه گذاری بالای این تیم دارد و در ادامه تیم لوازم خانگی کن هم توانست در حد انتظار ظاهر شود. رتاآ هم اولین سال حضور خود در لیگ را تجربه می‌کرد و عملکرد خوبی داشت. امیدوارم در سال بعد ظرفیت برگزاری مسابقات در بخش بانوان بالا رود و شاهد تعداد تیم‌های بیشتری در لیگ باشیم.

ساعی شکایت خود از بازیکن کن را پس گرفت

او درباره درگیری لفظی مهروز ساعی مدیرفنی تیم تکواندوی فتح صدر البرز با شهربانو دامغانی نژاد شاگرد سابقش در تیم کن بیان کرد: این موضوع حل شد و گا‌ها شاهد هستیم بخاطر حساسیت بالای لیگ و فشار بازی‌ها درگیری‌های لفظی بین بازیکنان و کادر فنی رخ می‌دهد که طبیعی است. مطمئنا دامغانی نژاد از کرده خود پشیمان است و ساعی شکایت خود از این بازیکن را پس گرفت.

صفرپور با وجود داشتن قرارداد با فتح صدر البرز با کن قرارداد داخلی بست

تمجید درباره شکایت باشگاه فتح صدر البرز به دلیل مربیگری آشکار فاطمه صفرپور برای تیم کن در صورتیکه با باشگاه فتح قرارداد داشته است، اظهار کرد: باشگاه فتح صدر البرز هنوز نامه رسمی مبنی بر این اتفاق به سازمان لیگ ارسال نکرده است و به محض ارسال، بررسی خواهیم کرد، اما تا جایی که من می‌دانم صفرپور با فتح صدر البرز قراردادی امضا کرده بود که این باشگاه او را کنار گذاشت و در ادامه صفرپور با باشگاه کن قرارداد داخلی به عنوان مدیر فنی تیم امضا کرد که در سازمان لیگ ثبت نشده است و از نظر سازمان لیگ وجاهت قانونی برای حضور در تیم کن نداشته است.

فتح صدر البرز کتبا شکایت خود از صفرپور را به سازمان لیگ اعلام نکرده است

وی افزود: تخلف صفرپور را باید کمیته انضباطی بررسی کند و ما نمی‌توانیم در این زمینه صحبت کنیم. تا جایی که توانستیم با سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو هماهنگ کردیم صفرپور از جایگاه بازی را نظاره گر باشد، اما او به دلیل اینکه با کن قرارداد داخلی بسته بود به تشویق بازیکنان خود پرداخت که جزو وظایفش بوده است و اگر فتح صدر البرز اعتراضی دارد باید کتبا اعلام کند.

تیم تکواندوی سیستان و بلوچستان جسارت به خرج داد

تمجید درباره جسارت تیم تکواندوی هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان برای حضور در لیگ اظهار کرد: در ابتدا به طاهری نسب رئیس هیئت تکواندوی سیستان و بلوچستان بابت تلاش‌های شبانه روزی اش تبریک می‌گویم تا در لیگ بانوان با بازیکنان جوان حضور پیدا کنند. از آنجایی که برای اولین سال مسابقات لیگ برتر تکواندوی بانوان با پخش زنده تلویزیونی همراه شد در واقع از اهمیت بالای ما به پیشرفت لیگ بانوان نشان دارد. امیدوارم با ریشه کن شدن کرونا سال آینده تعداد تیم‌ها افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان لیگ درباره برگزاری فینال لیگ آقایان بیان کرد: در نظر داریم همینطور پرقدرت فینال لیگ برتر جام خلیج فارس را پرقدرت ادامه دهیم و مطمئن هستم اسفند ماه سطح برگزاری مسابقات بسیار بالا است و تیم‌های راه یافته به این مرحله همگی شانس قهرمانی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار