نخستین بیمارستان با اورژانس پرتویی کشور در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

استاندار بوشهر گفت: بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر به عنوان نخستین بیمارستان کشور که اورژانس پرتویی دارد، در آستانه راه‌اندازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در بازدید از روند اجرایی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر بیان کرد: تاکنون ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تجهیز این مرکز درمانی هزینه شده‌ که ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت و ۸۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیز آن از محل اعتبارات استانی، سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده‌است.

او افزود: بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر جزو محدود طرح‌هایی است که اعتبارات آن به صورت نقد تامین شده و به سمت شیوه‌های جدید مالی سوق نیافته است.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر ادامه داد: تاکنون برای تامین منابع مالی این بیمارستان همکاری خوبی صورت گرفته است و تلاش می‌شود مطالبات پیمانکار در کوتاه‌ترین زمان پرداخت شود.

گراوند گفت: سرعت بخشی در ساماندهی محوطه، معابر، فضای سبز، نصب تجهیزات، امکانات اکسیژن‌ساز و نصب دستگاه ژنراتور اضطراری بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر از اولویت‌های این طرح است تا در زمان بهره‌برداری آماده خدمات‌رسانی شود.

او عنوان کرد: فضای اطراف بیمارستان باید ساماندهی و زیباسازی شود که در این ارتباط اعتبارات لازم تخصیص می‌یابد.

استاندار بوشهر بیان کرد: تلاش می‌شود همزمان با راه‌اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر، بیماران کرونایی به این مرکز درمانی انتقال یابند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.