زیباسازی منظر و مبلمان جاده‌ای لرستان تا نوروز ۱۴۰۰

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان بر تشدید نظارت بر تخلفات اضافه تناژ و تعریف روند مناسب برای حمل بار توسط معادن تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، رضا طلایی،مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان در هفتمین جلسه کارگروه مدیریت ایمنی حمل و نقل و کاهش سوانح رانندگی استان، فرهنگ‌سازی را مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح و کاهش مشکلات ترافیکی دانست و گفت: بحث برخورد با تخلفات اضافه تناژ ناوگان کالا به‌ویژه معادن شن، ماسه و سنگ باید به‌طور جدی در دستور کار پلیس و سایر دستگاه‌های ناظر قرار گیرد.

او با بیان اینکه مشکلات ادامه‌دار سیل‌های سال ۹۸ دامن‌گیر راهداری لرستان شد، افزود: با توجه به حجم خسارات سیل خصوصاً در زیرساخت‌های راه‌ها، سال‌ها زمان لازم است تا به شرایط باثباتی از نظر ایمنی راه‌های استان برسیم و می‌طلبد که این نقیصه با تلاش و همت همه دستگاه‌های متولی پوشش داده شود.

طلایی تاکید کرد: با توجه به هزینه بالای نصب و نگهداری سیستم‌های نظارتی هوشمند از جمله دوربین‌های ثبت تخلفات و هزینه دوچندان تعمیر آن‌ها در پی تخریب توسط برخی افراد و همچنین تخلیه زباله در حاشیه راه‌ها و ورودی شهر‌های استان به ویژه ورودی جنوبی خرم‌آباد، ضرورت دارد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان اضافه کرد: این موضوعات در اولین جلسه شورای تامین استان مطرح و ضمن اجرای اقدامات کنترلی و بازدارنده، برخورد قاطعانه و جدی با عاملان تخریب و تخلفات فوق در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار