کمبود پزشک در مراکز خون گیری گلستان

مدیرکل انتقال خون گلستان از کمبود پزشک در مراکز خونگیری استان خبر داد و گفت: از همکاری پزشکان شیفتی، قراردادی و یا طرح در مرکز انتقال خون استقبال می‌کنیم.

بنی عقیل مدیرکل انتقال خون گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، با اشاره به کمبود تعداد پزشکان  در شعبه‌های انتقال خون استان گفت: ما در کل استان گلستان ۳ پزشک رسمی داریم که در شعبه‌های گرگان، علی آباد کتول و گنبد کاووس فعالیت می‌کنند ودر سایر شعبه‌ها با پزشکان قراردادی و یا طرح همکاری می‌کنیم.

او افزود: هر سال در این ایام که نزدیک به آزمون تخصصی است پزشکان قراردادی و شیفتی برای مطالعه می روند و متاسفانه ما با کمبود پزشک در مراکز خون گیری استان مواجه می‌شویم.

بنی عقیل ادامه داد: با توجه به شرایط کمبود پزشک اداره کل انتقال خون استان تمایل خود را برای همکاری قراردادی، شیفتی و یا طرح با پزشکان عمومی اعلام می‌کند و از حضور آن‌ها استقبال می‌کند.

او گفت: پزشکانی که تمایل به همکاری دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل انتقال خون مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون گلستان یادآور شد: متاسفانه ذخایر خونی استان کاهش یافته و اگر این شرایط ادامه پیدا کند ذخایر ما به کمتر از  ۴ و نیم روز می‌رسد و این زنگ خطری برای بیماران تالاسمی و سرطانی است.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار