شورای امنیت حمله انتحاری بغداد را بزدلانه خواند

شورای امنیت سازمان ملل حمله انتحاری مرگبار اخیر در پایتخت عراق را به شدت محکوم و آن را «بزدلانه» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، شورای امنیت سازمان ملل متحد حمله انتحاری اخیر در بغداد را به شدت محکوم و با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد.

این نهاد با «بزدلانه» توصیف کردن این حمله انتحاری، بر حمایت از تمامیت ارضی، وحدت و اجرای دموکراسی در عراق تاکید کرد.

دوم بهمن بر اثر وقوع دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد -پایتخت عراق- بیش از ۱۰۰ نفر کشته و زخمی شدند. گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجارهای مرگبار را بر عهده گرفت.

این انفجارها محکومیت‌های داخلی و بین‌المللی زیادی به همراه داشت.
 
به دنبال وقوع این انفجار، حزب‌الله عراق اعلام کرد در پس انفجار‌های توطئه‌ای مرتبط با محور شرارت آمریکایی-صهیونیستی-سعودی قرار دارد و هدف این محور حمایت از گروه‌های داعشی و تکفیری است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
reza
۱۱:۰۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
چرا؟ شورای امنیت سازمان ملل هنگامی که نیروی هوائی امریکا و با پشتیبانی ارتش سنتکام آمریکا و متحدانش با بهانه مبارزه با داعش و القاعده مواضع ارتش سوریه و عراق و نیروهای مردمی این 2کشور و حتی مواضع ارتش روسیه در سوریه را بمباران میکرد و با اشتباه خواندن عامل انسانی آن را لاپوشانی میکرد شورای امنیت هیچ موضعی اتخاذ نمیکرد؟ در حالیکه در آرشیوهای خبری و رسانه ای هر 2کشور عراق و سوریه ثبت و ضبط است که چگونه؟ با هواپیماهای غول پیکرC130 و هلی برن بالگردهای آمریکائی هم تسلیحات آمریکائی به داعش میرسید و هم فرماندهان عالی رتبه داعش برای نجات از مرگ جابه جا میشدند تا نیروهای داعش حفظ شوند؟ چرا؟ آن زمان شورای امنیت اینگونه اعمال را بزدلانه توصیف نمیکرد؟ هان؟.........در حالیکه تمام این حملات ایذائی توسط همان پسمانده های داعش و القاعده در حال انجام و پیگیری است و ترامپ با صدای رسا اعلام کرد که این اوباما و هیلاری کلینتون بودند که داعش و القاعده را ایجاد و تسلیح و آموزش دادند و راهی منطقه کردند.......................
آخرین اخبار