تمدید مهلت ثبت نام در سامانه سجام

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از تمدید مهلت ثبت نام در سامانه سجام تا ۲۲ بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر حمزه حیدریان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به تمدید مهلت زمانی فرآیند سجام شدن مشمولان سهام عدالت به روش غیرمستقیم، گفت : پیش از این مهلت حداکثر تا ۱۰ بهمن ماه اعلام شده بود.

او با بیان اینکه ثبت نام در این سامانه از یک ماه پیش شروع شده است، گفت : بعد از آزادسازی سهام عدالت در اوایل امسال حدود ۶۷۰ هزار نفر معادل ۴۷ درصد از مشمولین سهام عدالت در استان روش غیرمستقیم را انتخاب کردند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه سهام این مشمولین توسط شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در استان مدیریت می‌شود، ادامه داد: در روش غیر مستقیم دریافت سود سهام عدالت، مدیریت پورتفو و شرکت در انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری منوط به ثبت نام سهام داران در سامانه سجام و دریافت کُد بورسی است.

حیدریان با تاکید بر اینکه امکان ثبت نام در این سامانه در بستر وب و به صورت رایگان برای سهام داران فراهم است، افزود: بر اساس آخرین آمار دریافتی تاکنون حدود ۴۵ درصد از جمعیت مشمولان سهام عدالت به روش غیر مستقیم فرآیند سجام شدن را طی کرده‌اند.

او با تاکید بر سجامی شدن سهام داران روش غیر مستقیم و دریافت کُد بورسی، ادامه داد: در این روش سود سهام عدالت افراد به دلیل تکمیل نبودن اطلاعات فردی و هویتی به حساب فرد واریز نمی‌شود و در حساب شرکت سرمایه گذاری استان می‌ماند.

حیدریان گفت: سامانه تلفن گویای ۱۵۶۹ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات سهام داران استان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۵۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
یه جا می‌نویسی محدودیت زمانی ندارد.حالا میگی تمدید شده؟؟؟؟!
آخرین اخبار