انعکاس مشکلات اندیکا از سوی اصحاب رسانه

امام جمعه اندیکا گفت: رسانه‌های جمعی و عمومی وظیفه دارند در چارچوب اخلاق حرفه‌ای مشکلات شهرستان را منعکس کنند و این مسائل را به سمع و نظر مسئولان مربوطه برسانند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رسانه‌های جمعی و عمومی وظیفه دارند در چارچوب اخلاق حرفه‌ای مشکلات مردم را منعکس کنند و این مسائل را به سمع و نظر مسئولان مربوطه برسانند؛ مسئولان نیز موظفند در اسرع وقت پاسخگوی این رسانه‌ها و مشکلات مطرح شده باشند.

او بیان داشت: برخی مسئولان شهرستان بجای پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات مردم و پاسخگویی به خبرنگاران، اقدام به حاشیه سازی می‌کنند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند و با کمال تعجب از خبرنگاران شکایت می‌کنند و دستگاه قضایی هم به دفاع از برخی مسئولان و نه مردم این شکایات را پیگیری می‌کند.

حجت الاسلام موسوی افزود: همه خبرنگاران وظیفه دارند مشکلات مردم را منعکس کنند، در شهرستان اندیکا هیچ مسئولی، حتی دستگاه قضایی، حق ندارد قلم خبرنگاری را که در چارچوب اخلاق حرکت می‌کند را بشکند؛ در مقابل هیچ خبرنگاری هم حق ندارد برخلاف اخلاق حرفه‌ای خبرنگاری، به نشر اکاذیب و تخریب بپردازد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار