پرداخت ۸۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع خراسان جنوبی

از ابتدای امسال تاکنون ۸۷۰ میلیارد تومان تسهیلات از دو محل بند الف تبصره ۱۸ و رونق تولید به واحد‌های صنعتی خراسان جنوبی پرداخت شده است.

حسن نژاد معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۵۱۸ پروانه بهره برداری در حوزه صنایع خراسان جنوبی صادر شده که این پروانه ها سبب اشتغال برای ۱۲ هزار نفر را در حوزه صنایع استان شده است.

او افزود: از ابتدای امسال ۸۷۰ میلیارد تومان تسهیلات از دو محل تبصره ۱۸ و رونق تولید به واحد‌های صنعتی استان پرداخت شده است که از این مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان از محل بند الف تبصره ۱۸ بوده است.

حسن نژاد با بیان اینکه تا شهریور ماه امسال تعداد هفت واحد تولیدی دوباره به چرخه تولیدی بازگشته اند، بیان کرد: تاکنون ۲۰ واحد صنعتی استان مجدد به چرخه تولید برگشته اند.


بیشتر بخوانید


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با راه اندازی مجدد این تعداد واحد با سرمایه گذاری ۵۴ میلیارد تومان برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

حسن نژاد با بیان اینکه برای رفع مشکلات هر واحد تولیدی استان، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شده است، اظهار کرد: همچنین مرکز فوریت‌های واحد‌های صنعتی سازمان صمت استان به صورت شبانه روزی فعال است و واحد‌های صنعتی و تولیدی می‌توانند مشکلات خود را با این مرکز در میان بگذارند تا مشکلات آن‌ها بررسی شود.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.