حسن عمیدی در توئیتر اعلام کرد:

نمایشگاه مجازی کتاب ایران از فرانکفورت پیشی گرفت

مدیر کل روابط عمومی امور استان‌های شرکت ملی پست با انتشار توئیتی از رکورد تعداد مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت حفظ فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، برگزاری بسیاری از مراسم‌های کشور لغو شد. روند برگزاری نمایشگاه کتاب تهران نیز که هرساله در اردیبهشت ماه برگزار می‌شد و دوست‌داران کتاب و کتابخوانی را برای خرید کتاب به صرفه جذب می‌کرد، دچار تغییراتی شد.

امسال این نمایشگاه به صورت مجازی و بر بستر اینترنت انجام می‌شود؛ خریداران، کتاب خود را به ناشر مورد نظرشان از طریق سایت معرفی شده سفارش می‌دهند و به واسطه شبکه پستی کشور کتاب‌ها به دست مردم می‌رسد. نمایشگاه مجازی کتاب از اول بهمن ماه به مدت یک هفته برپا شده است.


بیشتر بخوانید


پس از گذشت سه روز از آغاز این نمایشگاه، حسن عمیدی مدیر کل روابط عمومی امور استان‌های شرکت ملی پست با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود از ارسال ۳۱ هزار مرسوله در قالب نمایشگاه مجازی کتاب خبر داد و اعلام کرد که این آمار از نمایشگاه کتاب فرانکفورت و بولونیا پیشی گرفته است.

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط عمیدی را مشاهده می‌کنید:

" افتخاری دیگر برای پست ایران، تنها پس از گذشت ۳ روز از نمایشگاه مجازی کتاب تهران؛ تعداد ۳۱ هزار مرسوله پستی ثبت شد تنها در سه روز اول نمایشگاه مجازی کتاب تهران؛ رکوردی بالاتر از نمایشگاه کتاب فرانکفورت با ۲۱هزار مرسوله در طی یک هفته و نمایشگاه کتاب بلونیا با ۱۶ هزار مرسوله در ۱۰ روز ثبت شد، خداقوت به‌همکارانمون که تلاش شبانه‌روزی داشتند. "

توئیت عمیدی

رکورد نمایشگاه مجازی کتاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
بعد ظرفیت ارسال پست ایران در روز چند تا مرسوله است؟!
آخرین اخبار