ثبت نام در سجام محدودیت زمانی ندارد

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی در اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست مراقب پیامک‌های جعلی درمورد ثبت نام در سامانه سجام باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی در اطلاعیه‌ای گفت: در روز‌های اخیر پیامکی به سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، ارسال شده است مبنی بر اینکه اگر تا مدت زمان مشخصی در سامانه سجام ثبت نام نکنید، سود سهام به حسابتان واریز نمی‌شود؛ این پیامک‌ها قانونی نیست و سهامداران عدالت نباید به آن‌ها توجه کنند.

افرادی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده بودند سهامدار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی محسوب می‌شوند که زمان ثبت نام سهام عدالت آن جا ساکن بوده‌اند.

در نتیجه شرکت‌های همان استان مدیریت سهامشان را برعهده دارد. بر این اساس چندی پیش اعلام شد که افراد مذکور لازم است در سامانه سجام به نشانی sejam. Ir ثبت نام کرده و کد بورسی خود را دریافت کند.

با این کار افراد می‌توانند از منافع آزادسازی سهام عدالت برخوردار شوند و در این شرایط می‌توانند سود سالانه خود را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


همین امر بستری را برای مجرمان سایبری فراهم کرده تا با ارسال پیامک‌هایی درمورد ثبت نام در سامانه سجام برای برخی مشمولین سهام عدالت دست به کلاهبرداری بزنند.

در این پیامک مجرمان سایبری اعلام می‌کنند اگر متقاضیان در زمان مشخصی در سجام ثبت نام نکنند، سود سهام را دریافت نخواهند کرد؛ درحالی که این موضوع صحت ندارد؛ زیرا برای ثبت‌نام در سامانه سجام مهلتی در نظر گرفته نشده است.

آزادسازی سهام عدالت به واریز هیچگونه وجه یا پرداخت اینترنتی نیازی ندارد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.