بازگشایی ۹۰ درصد راه‌های روستایی در مهاباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: با تلاش مستمر راهداران مهابادی، ۹۰ درصد راه‌های روستایی بخش خلیفان و مرکزی بازگشایی شد.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: تلاشگران راهداری محور‌های درمان و حاجیعلی کند، لاچین، شیلان آباد، هفتوانه، ساره وانه، سیچان بلاغ بخش مرکزی و روستا‌های بخش خلیفان از جمله روستا‌های بیرم، امیرآباد، قزلجه، اولیا و سفله اوزن دره به گرده بردان، پیرمکائیل، عینه ملا را بازگشایی کردند.

او افرود: همچنین راهداران مستقر در راهدارخانه قره بلاغ به خودرو‌های گرفتار در کولاک شدید در محور مهاباد به بوکان کمک رسانی کردند.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد به رانندگانی که قصد تردد در جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر مهاباد را دارند توصیه کرد وسایل نقلیه خود را به زنجیرچرخ و دیگر وسایل ایمنی زمستانی مجهز و با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی رانندگی کنند.

خادمی همچنین  از رانندگانی که قصد تردد در مسیر‌های کوهستانی را دارند، خواست که قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

او همچنین از رانندگان خواست به دلیل تداوم بارش‌ها و لغزندگی جاده‌ها از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.