تشکیل ۳ پرونده تخلف برای توزیع کنندگان سیلندر گاز مایع در نهبندان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهبندان از تشکیل ٣ پرونده تخلف برای توزیع کنندگان سیلندر گاز مایع در این شهرستان خبر داد.

اردونی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۳ پرونده به ارزش ریالی بیش از ٤٠ میلیون ریال برای توزیع کنندگان متخلف در شهرستان تشکیل شده است.

او افزود: این پرونده‌ها برای تخلفات عرضه خارج از شبکه و گران فروشی سیلندر گاز مایع تشکیل شده است و برای اعمال جرائم چند برابری به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

اردونی با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های به عمل آمده و به ویژه تلاش فرماندار تامین گاز مایع فعلا در شرایط عادی قرار دارد، بیان کرد: نظارت بر توزیع کنندگان گاز تشدید شده است و چنانچه وقفه‌ای در تامین گاز پیش نیاید سیلندر گاز به راحتی در دسترس مردم در شهر‌ها و مناطق دور دست روستایی قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در قیمت‌ها و نحوه توزیع سیلندر گاز مایع مراتب را به بازرسی اداره صمت شهرستان اطلاع و یا با شماره تلفن‌های ١٢٤ و ٢٢٢٧ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار