روز بدون فوتی کرونا در اردبیل/ ۲۴ بیمار جدید بستری شده اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل فوت نکرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و ۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از ۲۴ بیمار تازه بستری شده ۱۹ بیمار در اردبیل و ۳ بیمار در پارس آباد و ۲ بیمار در مشگین شهر بستری شده اند.

حبیب زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: ۶۲ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می‌باشند.

او افزود: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهر‌های پارس آباد و خلخال در وضعیت زرد و شهر‌های اردبیل، مشگین‌شهر، بیله سوار، سرعین، نمین، نیر، گرمی، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.