۳۷ عملیات امداد و نجات هلال احمر استان یزد در یک ماه گذشته

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام ۳۷ مورد حادثه و نجات سه نفر در یک ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۳۷ عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل: ۱۶ عملیات جاده ای، ۱۵ مورد خدمات حضوری، سه مورد خدمات شهری، یک مورد صنعتی و کارگاهی و یک عملیات کوهستان و یک مورد زلزله بوده است.

او افزود: در این عملیات‌ها ۸۱ نفر دچار حادثه شدند که ۳۹ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۲۴ نفر در خدمات حضوری، ۱۵ نفر در خدمات شهری، یک نفر در صنعتی و کارگاهی و دو نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

حسینی ادامه داد: به دنبال این عملیات سه نفر نجات یافتند که به مراکز درمانی به کمک آمبولانس هلال احمر انتقال داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را ۱۶ نفر در یک ماه گذشته اعلام کرد.

خدمات رسانی ۳۸ تیم به حادثه دیدگان

حسینی افزود: ۱۲۷ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۳۸ تیم به همراه ۱۶ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای شش مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه (از اطلاع تا حضور در صحنه) را ۱۱ دقیقه و ۱۸ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را ۵۶ دقیقه و ۳۷ ثانیه اعلام کرد.

او خاطر نشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان است.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار