آغاز توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از آغاز توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان از امروز (چهارم بهمن) خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامران هزارخانی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : سه هزار بسته معیشتی تا آخر هفته آینده بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

او گفت : این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و... بوده و هر بسته حدود ۳۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج، افزود: تلاش می‌کنیم تا با همکاری گروه‌های جهادی این بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی برسد.

هزارخانی با اشاره به ادامه‌دار بودن رزمایش مواسات تا پایان امسال، افزود: در ایام دهه مبارک فجر هم توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا خواهیم داشت، ضمن اینکه برای ایام نوروز هم قطعا توزیع بسته‌های معیشتی در برنامه قرار دارد.

هزارخانی ادامه داد: پیش از این حدود ۲۱۰ هزار بسته مواد غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه از سوی مجموع سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بین نیازمندان استان توزیع شده که این بسته‌های معیشتی تقریبا ۶۳ میلیارد تومان ارزش داشته است.

 هزارخانی گفت: هزینه‌های مرتبط با تهیه این بسته‌های معیشتی از سوی سپاه و بخشی از آن هم از محل کمک‌های خیرین تامین شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار