یک‌هزار مصرف‌کننده غیرمجاز آب در آذربایجان‌شرقی وجود دارد

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان حاضر یک هزار مصرف‌کننده غیرمجاز آب در آذربایجان‌شرقی وجود دارد که هر کدام از آنها ۲ برابر مصرف استاندارد آب استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،خانی معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: ۶۰ درصد جمعیت آذربایجان شرقی زیر الگوی مصرف و ماهانه کمتر از ۱۶مترمکعب آب استفاده می‌کنند.

او افزود: همچنین ۷۶ درصد جمعیت تبریز زیر الگوی مصرف  هستند.

او گفت: هدف از اجرای طرح آب امید ایجاد بازدارندگی برای مشترکان پرمصرف است اگر مشترکان پرمصرف مطابق الگوی تعیین شده رفتار نکنند  تعرفه آب آن‌ها گران‌تر محاسبه می‌شود.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: در هر منطقه سردسیری الگوی مصرف آب بین ۱۳ متر مکعب به ازای هر نفر است که این رقم برای مناطق گرمسیری ۱۸ متر مکعب بوده و متوسط الگوی مصرف در کل کشور ۱۵ متر مکعب در ماه مشخص شده است.

خانی  با بیان اینکه سالانه ۵۰۰ مصرف کننده غیرمجاز آب را در آذربایجان شرقی  شناسایی می‌کنیم، گفت: هر کدام از آن‌ها بیش از ۲ برابر مصرف استاندارد یعنی ۳۰ مترمکعب در ماه مصرف می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار