آسیب دیدگی شدید بدمینتون باز شاخص قم / تماس نماینده مجلس با هادی صادقیان

هادی صادقیان،بدمینتونیست شاخص قم به علت آسیب دیدگی مسابقات برترین‌های بدمینتون کشور را از دست داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محسن صادقیان، بدمینتونیست شاخص قم در تنها فرصتی که برای بازی در ترکیب تیم رعد پدافند هوایی قم، قهرمانی لیگ بدمینتون به دست آورد دچار آسیب دیدگی شد و مسابقات برترین‌های بدمینتون کشور را از دست داد.


محسن صادقیان ۱۰ سال سابقه ملی و عناوین مختلف داخلی در رده‌های سنی مختلف، حضور در مسابقات بین المللی فجر و کاپیتانی تیم ملی در مسابقات آسیایی دانش آموزی هنگ کنگ را دارد.


صادقیان در گفت و گویی اظهار کرد:متاسفانه در اولین و آخرین بازی که برای رعد پدافند انجام دادم آشیل و عضله پاره کردم که باید عمل کنم و حداقل ۶ ماه از میادین دور خواهم بود.

او افزود:تنها قمی حاضر در مسابقات برترین‌ها بودم و نمی‌توانم در این مسابقات شرکت کنم. البته دکتر زاکانی (نماینده قم در مجلس) با من تماس گرفتند و جویای حالم شدند و قرار است برای درمانم پیگیری‌های لازم انجام شود.

او گفت:نقطه قوت حضور تیم رعد پدافند هوایی در قم این است که با جذب بازیکنان سرباز مشکلات خدمت نظام وظیفه تعدادی از ورزشکاران را حل می کند و خود من هم در این تیم سرباز هستم. حضور تیمی به نام قم در لیگ برتر ارزش و اعتبار نام قم را بالا می برد. حضور رعد پدافند هوایی بازتاب خوبی داشت و اسم قم را بر سر زبان ها آورد.


صادقیان ادامه داد:نقطه ضعفی که وجود داشت استفاده نکردن از ظرفیت های بومی بود. شاید دلایل خود را داشته باشند اما اعتقاد دارم می توان ساز و کاری در نظر گرفت که بازیکنان بومی از این فرصت استفاده کنند. این برای ورزش قم یک فرصت است و استفاده حداکثری از فرصت ها، هنر است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار