راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، نمادین برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: به علت شرایط خاص کرونایی، امسال مراسم ۲۲ بهمن نمادین، خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان گفت:  مراسم ۲۲ بهمن امسال به علت شرایط خاصی که داریم نمادین، خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

او افزود: دشمن همواره با فتنه‌ها، توطئه‌ها و جنگ افزایی سعی بر نابود کردن این انقلاب داشته و هیچگاه نمی‌تواند به این اهداف شوم برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اضافه کرد: انقلاب اسلامی قبل از اینکه یک انقلاب سیاسی و اجتماعی باشد یک انقلاب معنوی و روحانی است و این انقلاب یک انقلاب مردمی به شمار می‌رود.

او گفت: این انقلاب به دست افراد مومن و متعهد پیش می‌رود و هیچ کشور بیگانه‌ای نمی‌تواند این انقلاب را تضعیف کند.

فاضلیان بیان کرد: ستاد دهه فجر امسال با ۲۲ کارگروه آغاز به کار خواهد کرد.

او در ادامه محورهای اصلی فعالیت های فرهنگی روابط عمومی‌ها را بصیرت افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی، وحدت و همبستگی، خودباوری و اعتماد به نفس عنوان کرد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت:  امسال با محدودیت کرونایی که در استان وجود دارد مستلزم یک انسجام و هماهنگی در حوزه روابط عمومی‌ها هستیم.

اسداله ربانی مهر عنوان کرد: دهه فجر امسال با محدودیت‌های کرونایی انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها نگاه ویژه‌ای به این امر مهم داشته باشند.

او ادامه داد: ۲۵۰ شبکه ماهواره ای علیه دستاورد‌های انقلاب اسلامی تبلیغ نامتعارف می‌کنند تا این انقلاب قدرتمند را تضعیف کنند و دشمن همواره سعی در تخریب این انقلاب داشته و خواهد داشت و دهه فجر فرصت مناسبی است تا ۴۲ سالگی این انقلاب را به رخ تمام دشمنان ایران بکشانیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان افزود: دهه فجرهرسال نشان دهنده پیشرفت انقلاب اسلامی است که  قبل از انقلاب کجا بودیم و به کجا رسیده ایم.

ربانی مهر بیان کرد: امسال با همه محدودیت‌های کرونایی سعی ما براین است که برنامه‌های دهه فجر  بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: دهه فجر ، روابط عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.