از ظرفیت موکب‌ها در طول سال استفاده شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: از فرصتی که موکب‌ها در اختیار دارند در تمام طول سال در بخش‌های مختلف استفاده شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در دیدار مسئولان و دست‌اندرکاران بازسازی عتبات عالیات استان گفت: از فرصتی که موکب‌ها در اختیار دارند در تمام طول سال و برای کمک‌های مؤمنانه، مواساتی، رسیدگی به فقرا و مناسبت‌های اهل بیتی استفاده شود.

او اضافه کرد: مسئولان تلاش کنند کار‌های اثرگذار گذشته را با جدیت دنبال و با همفکری و مشارکت گروه‌های مختلف اقدامات اثرگذار جدیدی را آغاز کنند.

امام جمعه قزوین گفت: سردار سلیمانی بنیانگذار ستاد و احیاگر حرکت ارزشمند عتبات عالیات بود و زمانی که بنای پیاده‌روی اربعین را می‌گذاشت، عراق در شرایط بحرانی قرار داشت، اما اطمینان داشت که این حرکت ایمانی و الهی ثمرات عظیمی به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: این همه برکتی که از جریان پیاده‌روی اربعین برخاسته است به برکت همین اخلاص، ایمان و دوری از ریای سردار سلیمانی بود و نشان داد هر کجا با اخلاص پای کار باشیم معجزه می‌شود.

وی عنوان کرد: اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز همین شیوه را در پیش بگیرند و ان‌شاءالله الگویی برای جامعه در انجام با اخلاص و بدون ریای کار‌ها باشند تا علاوه بر الگو بودن برای جامعه شاهد کار‌های اثرگذار و ارزشمند بیشتری در این عرصه باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار