انهدام باند سارقان اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم خودرو و اماکن خصوصی با اعتراف به ۲۵ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی کرج  گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سکونت و رفت و آمد‌های مشکوک تعدادی از سارقان در یک منزل مسکونی در منطقه  رجایی شهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۳۱ کوی کارمندان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کرج  افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که ۱۰ نفر از سارقان سابقه دار استان در محل مذکور ساکن شده و به صورت باندی اقدام به سرقت لوازم خودرو و اماکن خصوصی می‌کنند.

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت و کسب اطمینان از حضور همه متهمان در مخفیگاه شان، در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۱۰ سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

او افزود: در بازرسی از محل اختفاء سارقان تعداد زیادی اموال سرقتی شامل انواع ضبط، باند و باطری خودرو، جک و قفل فرمان، دستگاه تصفیه آب، دستگاه دریل و سنگ فرز، دوچرخه، چادر مسافرتی و ابزار آلات ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در بازجویی به عمل آمده سارقان به ۲۵ فقره سرقت از خودرو‌ها و اماکن خصوصی اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای تحقیقات تکمیلی به همراه متهمان به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

انتهای پیام /ر. ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.