افزایش مصرف گاز در استان کرمانشاه

از ابتدای فصل سرما مصرف گاز در استان کرمانشاه روزانه بیش از یک و نیم میلیون متر مکعب، معادل ۱۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : امسال با شروع فصل سرما روزانه به طور میانگین۱۳ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف می‌شود.

او با بیان اینکه تامین گاز بخش خانگی در اولویت شرکت گاز قرار دارد، گفت : در حال حاضر ۶۱۴ هزار مشترک خانگی در استان کرمانشاه به شبکه گاز رسانی متصل هستند.

او افزود: با توجه به مصرف بالای گاز مخصوصا در بخش خانگی و رعایت نکردن مصرف بهینه، با دستورالعمل شرکت ملی گاز در خصوص مصرف نیروگاه‌ها محدودیت اعمال شده است به طوری که فشار گاز مصرفی نیروگاه‌های زاگرس و بیستون که روزانه بیش از یک میلیون مترمکعب مصرف گاز دارند، کم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان به وجود ۲ هزار و ۴۲۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ در استان اشاره کرد و افزود: با وجود محدودیت‌هایی که داشته ایم تا کنون گاز هیچ کدام از واحد‌های صنعتی کوچک در استان قطع نشده است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای تامین سوخت وسایل نقلیه گاز سوز در استان نیز هیچ مشکلی نداریم، گفت: در حال حاضر ۷۴ جایگاه سوخت سی ان جی در استان کرمانشاه فعال است که مصرف روزانه گاز آن‌ها ۸۰۰ هزار متر مکعب است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار