برخورداری یازده شهرستان کرمانشاه از مزیت معافیت مالیاتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از برخورداری یازده شهرستان استان از مزیت معافیت مالیاتی همانند مناطق آزاد و ویژه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : برمبنای ماده ۳۲ قانون برنامه ششم توسعه، هیات وزیران هر پنج سال یک بار برای شهر‌هایی که نرخ بیکاری آن‌ها از متوسط کشوری بالاتر است، معافیت مالیاتی درنظر می‌گیرد.

او گفت : این معافیت مالیاتی برای یک دوره ۲۰ ساله و شبیه معافیتی خواهد بود که مناطق آزاد و ویژه از آن برخوردار هستند.

معاون استانداری کرمانشاه افزود: براین اساس، یازده شهرستان استان کرمانشاه هم مشمول این قانون شده و از هم اکنون سرمایه گذاری در آن‌ها معاف از مالیات خواهد بود.

او اجرای این قانون را مزیتی مهم برای بخش اقتصادی استان دانست و افزود: معافیت این تعداد شهرستان از مالیات می‌تواند اقتصاد استان را متحول کند.

حاتمی ادامه داد: این مسئله فرصتی برای حضور بیشتر سرمایه گذاران در استان خواهد بود و می‌تواند قدرت رایزنی ما را برای جذب سرمایه گذاران در استان بالا ببرد.

استان را سیاه نشان ندهیم

 بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با تاکید براینکه رسانه‌ها باید تلاش کنند تا چهره‌ای مخدوش از استان ارائه نشود، گفت: طی سه ماهه گذشته حدود ۹۰ خبر زورگیری روی شبکه‌های اطلاع رسانی در کشور رفته که از این تعداد حدود ۲۰ مورد مربوط به رسانه‌های کرمانشاه بوده، درحالیکه تعدادی از این زورگیری‌ها مربوط به کرمانشاه هم نبود.

او گفت: هرچند برخی از استان‌ها از نظر وقوع چنین جرائمی شرایط بدتری از کرمانشاه دارند، اما تلاش کرده اند چهره‌ای ترسناک از خود نشان ندهند که ما نیز باید به این سمت پیش برویم تا زمینه را برای ورود سرمایه گذاران هم فراهم کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار