بسته کمیته امداد:

شناسایی ۳۲ هزار خیر در ۱۲۵ مرکز نیکوکاری استان کرمانشاه/اهدای دو هزار و ۱۶۸ سبد بهداشتی به نیازمندان کرمانشاهی

تاکنون ۳۲ هزار خیر در ۱۲۵ مرکز نیکوکاری استان کرمانشاه شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با هدف شناسایی خیران برای کمک به نیازمندان ایجاد شده است، گفت : این خیران در ۹ ماهه اول امسال ۷۸ میلیارد تومان به نیازمندان کرمانشاهی کمک کرده اند.

او گفت : حدود ۹ میلیارد تومان از این کمک‌ها نقدی و مابقی نیز در قالب کالا و خدمات به نیازمندان اعطا شده است.

او افزود: امسال بیش از ۲۱ هزار نفر در استان کرمانشاه از کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران شناسایی شده در مراکز نیکوکاری بهره‌مند شده اند.

 رخصی افزود: کمک‌های خیران مراکز نیکوکاری بنا به نیت خیرخواهانه آنان به دست نیازمندان می‌رسد .

دو هزار و ۱۶۸ سبد بهداشتی به نیازمندان کرمانشاهی اهدا شد

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون دو هزار و ۱۶۸ سبد بهداشتی به نیازمندان کرمانشاهی اهدا شده، گفت : ارزش این سبد‌ها بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

سید مهدی حجازی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون طی یازده مرحله دو هزار و ۱۶۸ سبد بهداشتی به نیازمندان کرمانشاهی اهدا شده است.

حجازی افزود: ارزش این بسته‌های بهداشتی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

او با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی با مشارکت خیران نیک اندیش و به منظور اعطای کمک مومنانه به نیازمندان تامین شده است، ادامه داد: در آخرین مرحله ۲۰۰ خانواده مددجو کرمانشاهی از سبد‌های بهداشتی بهره‌مند شدند.

 حجازی گفت: در این مدت ۳۵۰ کمک هزینه ۳۰۰ هزار تومانی برای مقابله با بیماری کرونا به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه اعطا شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.