۲۲۰ طرح تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی در زمینه کرونا به تصویب رسید

علاوه بر ارائه خدمات در حوزه سلامت و مدیریت بیماری، تاکنون ۲۲۰ طرح تحقیقاتی در زمینه کرونا، در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور به تصویب رسیده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی احمدی‌مقدم معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های دانشگاه، توجه به حوزه فناوری سلامت با تاکید بر راه‌اندازی پایلوت تولید مواد اولیه دارویی، راه‌اندازی کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت است.

او بیان داشت: عزم جدی مدیریت دانشگاه بر راه‌اندازی کارخانه نوآوری و پایلوت دارویی وجود دارد و در این مجموعه، فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تولید محصولات مختلف دارویی و دانش‌بنیان فعالیت خواهند کرد و امیدواریم در بهار ۱۴۰۰ این مجموعه به بهره‌برداری برسد.

احمدی مقدم افزود: با راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری خوزستان و مشارکت دانشگاه در این صندوق، امکان معرفی فناوران جهت دریافت تسهیلات کم‌بهره فراهم شده، همچنین طی تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد برکت، امکان مشاوره در زمینه تدوین طرح کسب و کار و ارائه تسهیلات به فناوران ایجاد شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.