مسئول بسیج سازندگی فارس:

نمره گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا ۲۰ است

قزل‌سفلی گفت: در دوران شیوع کرونا بسیاری در خدمت رسانی به مردم مردود شدند، اما گروه‌های جهادی نمره ۲۰ گرفتند و کمبود‌ها را پوشش دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار اسماعیل قزل‌سفلی در جلسه با گروه‌های جهادی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه در کشور‌های مدعی غربی، فروشگاه‌ها غارت شد، راهزنی کردند و در خرید اسلحه از هم سبقت می‌گرفتند، گفت: در ایران اسلامی مسابقه خدمت رسانی در دوران کرونا شکل گرفت و طلایه دار این حرکت عظیم گروه‌های جهادی بودند.

قزل‌سفلی با اشاره به این که اقدامات اثرگذار گروه‌های جهادی و جهادگران باید دیده شود و بسیج سازندگی برای آن برنامه دارد، اضافه کرد: امروز در استان فارس و با طلایه داری گروه‌های جهادی بیش از میلیون بسته معیشتی از ابتدای کرونا پخش شده است و میدان دار اصلی آن گروه‌های جهادی بوده اند.

او با بیان این که با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهادگران مبنی بر این که باید فعالیت ها، ابتکارات، خلاقیت‌ها و. را به شکل هنرمندانه‌ای با مردم در میان بگذارید، ادامه داد: تک تک جهادگران گروه‌های جهادی باید در حوزه رسانه توانمند شودند و خود به یک عنصر رسانه‌ای برای انقلاب اسلامی تبدیل شوند و با توجه به گستره فعالیت‌ها و کمیت گروه‌های جهادی در استان فارس پشتیبانی رسانه‌ای از این گروه‌ها از عهده یک مرکز بر نمی‌آید.

قزل سفلی تبدیل هر گروه جهادی به یک مجموعه رسانه‌ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما باید در هر شهرستان یک مرکز رسانه‌ای برای توانمندسازی و تولید محتوای حرفه‌ای راه اندازی کنیم تا بتوانیم تولیدات حرفه‌ای جهادگران را از ظرفیت‌هایی نظیر صدا و سیما پخش کنیم. ما باید ظرفیت‌های رسانه‌ای را بشناسیم و برای اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس با بیان این که امروز باید همه کار‌های بروکراسی را به سامانه تبدیل کنیم و دوران بروکراسی و کاغذ بازی تمام شده است، گفت: گفتمان جهادی و گروه‌های جهادی را تکثیر کنید و امروز دیگر با ساز و کار‌های قدیمی نمی‌توانیم در جامعه حرفی برای گفتن داشته باشیم و ما نیز باید از ظرفیت‌ها و تکنولوژی‌های روز در پیشبرد اهداف و فعالیت‌های گروه‌های جهادی استفاده کنیم.

او به تشکیل و راه اندازی مجمع جهادگران در استان فارس و شهرستان‌ها اشاره و اضافه کرد: مجمع جهادگران یک ظرفیت عظیمی برای گروه‌های جهادی است که می‌توانند در حوزه شبکه سازی گروه‌های جهادی موفق عمل کنند.

قزل سفلی با اشاره به توانمند سازی و آموزش گروه‌های جهادی، حمایت و پشتیبانی به عنوان ماموریت‌های سازمان بسیج سازندگی، خاطرنشان کرد که به هر اندازه گروه‌های جهادی به لحاظ تخصصی رشد کنند، قطعا در جامعه اثرگذارتر و موثرتر خواهند بود و بسیج سازندگی به دنبال تخصصی کردن فعالیت‌های گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف امدادی، عمرانی و اقتصادی است.

مسئول بسیج سازندگی فارس ادامه داد: گروه‌های جهادی باید به سمت محرومیت زدایی هدفمند از روستا‌ها حرکت کنند و با ایجاد اعتماد در بین مردم و مسئولین و در کنار دستگاه‌ها برای خدمت به مردم وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.