معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

حریم لوله‌های انتقال نفت، گاز و آب باید در پروژه‌های عمرانی مورد توجه قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه پایان سال مالی بر خلاف سال‌های گذشته ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۹ تعیین شده است گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در این فرصت اعتبارات اختصاص یافته را جذب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه با تاکید بر اینکه حرایم لوله‌های انتقال نفت، گاز و آب باید در پروژه‌های عمرانی مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: متاسفانه بی‌توجهی به این مسائل در سالیان گذشته مشکلاتی را به وجود آورده است، بنابراین نباید اجازه بدهیم مشکلات گذشته در این خصوص تکرار شود.

او در خصوص پاسخ استعلامات دستگاه‌های اجرایی برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و عمرانی، گفت: اگر دستگاه اجرایی در مهلت مقرر نسبت به استعلام صورت گرفته پاسخی ارائه ندهد، استعلام مثبت تلقی می‌شود. در برخی مواقع نیز دستگاه اجرایی نیاز به زمان بیش‌تری برای پاسخ به استعلام دارد که این مسئله باید طبق قوانین صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید


نظری با تاکید بر اینکه پایان سال مالی بر خلاف سال‌های گذشته ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۹ تعیین شده است، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در این فرصت اعتبارات اختصاص یافته را جذب کنند.

در این جلسه پروژه توسعه محور کیان به طاقانک در فاز اول، تغییر احجام و اعتبار پروژه تقاطع غیرهمسطح هفشجان، پروژه احداث شبکه ۲۰ ولت از پست توزیع فرخشهر تا منطقه ویژه اقتصادی، پروژه احداث شبکه ۲۰ ولت از پست توزیع دشتک به روستای بهمن‌آباد و پروژه احداث شبکه ۲۰ ولت از پست توزیع چلگرد به روستای دیمه به تصویب اعضای شورا رسید.

همچنین طرح‌های مصوب در کارگروه‌های زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست شامل پرواربندی بره، پرورش گوسفند داشتی، پرورش شترمرغ، احداث مجتمع خدمات رفاهی، آرامستان لردگان و پارکینگ ماشین‌آلات سنگین نقنه در جلسه مطرح و توسط اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تصویب شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار