تخصیص اعتبار ویژه برای پروژه‌های نیمه تمام روستایی و عشایری

استاندار خراسان جنوبی از تخصیص اعتبار ویژه برای پروژه‌های نیمه تمام روستایی و عشایری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری، استاندار خراسان جنوبی در دیدار با معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نیاز است که در این راستا توجه ویژه شود چرا که این موضوع وابسته به درآمد مردم و مهاجرت معکوس است.

او با بیان اینکه خراسان جنوبی سرشار از ذخایر و ثروت‌های فراوان است افزود: این استان باوجود امنیت دارای موقعیت‌های فراوانی برای سرمایه گذاری است.

ملانوری با اشاره به اینکه متاسفانه زمینه بهره مندی از این ذخایر به خوبی فراهم نشده است گفت: جوانان بسیاری در استان مستعد شغل هستند و نیاز است زمینه‌های تولید و سرمایه گذاری فراهم شود.

 استاندار خراسان جنوبی   با اشاره به فراهم ساختن زمینه‌های سرمایه گذاری برای ورود مردم نیز گفت: در این راستا ما باید دست مردم را بگیریم.

او افزود: توقع داریم در پایان سفر برنامه ریزی انجام شود تا هر آنچه در توان وجود دارد به کار گرفته شود و مردم ثمرات آن را ببینند.


بیشتر بخوانید


ملانوری به بحث واگذاری بیمارستان تامین اجتماعی زیرکوه هم اشاره کرد و گفت: این بیمارستان الان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی است و باتوجه به نداشتن مراجعه کننده چندانی که تحت پوشش این بیمه باشند بهتر است به دانشگاه واگذار تا شاهد توسعه آن باشیم.

استاندار به پروژه‌های سرمایه گذاری شستا در استان هم اشاره کرد و افزود: تقاضا داریم این پزوژه‌ها در دستور کار قرار بگیرد و درصورت مشارکت آمادگی آوردن مردم به عنوان سرمایه گذار را هم داریم

او به پرداخت تسهیلات برای اشتغال مددجویان بهزیستی هم اشاره کرد و گفت: پروژه آب درمانی خیریه حضرت علی اکبر بیرجند هم نیازمند دریافت مقداری اعتبار برای به اتمام رسیدن است که خواستار توجه ویژه به آن هستیم.

 ملانوری افزود: طرح توسعه کویر تایر به عنوان بزرگ‌ترین پروژه صنعتی استان هم با دریافت تسهیلات نیازمند توجه است.

میرزایی معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم با بیان اینکه این هفتمین سفر از ده استان با نرخ بیکاری بالا و کم برخوردار در دستور کار وزارت است گفت: هدف اصلی از این سفر، شناسایی زمینه‌ها برای سرمایه گذاری و ارتقا سطح خدمات اجتماعی است.

او افزود: در این سفر در کنار بررسی و ارتقای خدمات اجتماعی، زمینه‌های سرمایه گذاری شستا برای توسعه استان شناسایی و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار