سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا:

همکاری با شرکای منطقه‌ای برای مقابله با رفتار‌های مخرب ایران ادامه دارد

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شد رفتار‌های مخرب ایران، واشنگتن را به ادامه همکاری با شرکای منطقه‌ای خود برای مقابله با این کشور وامی دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی تداوم تهدید‌های منطقه‌ای ایران شد.

امیلی هورن شامگاه شنبه آنچه را به ادعای او رفتار‌های غیر قابل قبول ایران خوانده شد، محکوم کرد. سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شد به دلیل رفتار‌های مخرب ایران به همکاری با شرکای منطقه‌ای خود برای مقابله با آن ادامه خواهیم داد. این مقام آمریکایی تاکید کرد کشورش به گفته وی "برای مقابله با نفوذ مخرب ایران" به همکاری با دوستان و شرکای خود ادامه خواهد داد.

پیش از این نیز نشریه آکسیوس گزارش داد جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی جدید آمریکا در گفت و گوی تلفنی با همتای صهیونیست خود درباره موضوع ایران و مسائل منطقه‌ای به رایزنی پرداخته است. رسانه های صهیونیست پیشتر گزارش داده بودند یوسی کوهن، رئیس موساد قرار است طی سفری به واشنگتن، ضمن ملاقات با رئیس جمهور جدید آمریکا درباره توافق هسته‌ای ایران با وی به رایزنی بپردازد. 

آمریکا در حالی مدعی رفتار‌های مخرب ایران در منطقه است که خود بسترساز تمامی مناقشه‌های خاورمیانه است و جنگ‌های بیشماری را با هدایت هم پیمانان خود در منطقه به راه انداخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۰۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
کلید قفل مشکلات، در داخل کشور است. کیست که از آن استفاده کند؟
آخرین اخبار