زنگ خطر پیک چهارم کرونا در مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: کاهش استفاده از ماسک زنگ خطر پیک چهارم کرونا ویروس را به صدا در می‌آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد از کاهش چشمگیر استفاده از ماسک توسط شهروندان خبر داد و اظهار کرد: در چند روز گذشته بررسی‌ها نشان داده که استفاده از ماسک دربین شهروندان به شدت کاهش یافته و این عادی انگاری زنگ خطری برای اوج گرفتن دوباره کرونا در شهرستان است.

او افزود: همراهی شهروندان مهابادی برای کنترل این ویروس همواره جای تقدیر است و هربار که شهروندان همراهی کرده‌اند، نتیجه همراهی آنان در کاهش شمار مبتلایان و فوتی‌های شهرستان موثر بوده، لذا بصورت جدی از شهروندان می‌خواهیم ضمن استفاده مداوم از ماسک، در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کادر درمان شهرستان را یاری کنند.


بیشتر بخوانید

بهزاد تصریح کرد: بازگشایی مدارس و مساجد در شهرستان به معنای عادی شدن تجمعات نیست و شهروندان باید همواره از حضور در تجمعات و مراسمات پرهیز کنند و در مساجد و مدارس نیز دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد از شهروندان خواست تجمعات پرخطر در نقاط مختلف شهر را با شماره ۴۲۲۲۳۵۰۰ دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان درمیان بگذارند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.