چند نفر از ۲۹ هزار نفر در شهرجدید هشتگرد صاحب خانه می‌شوند؟

پالایش ۲۹ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن شهرجدید هشتگرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احسان مسعودی، مسئول هماهنگی طرح و کارگزاری طرح اقدام ملی مسکن شهرجدیدهشتگرد از پالایش ۲۹ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن شهرجدید هشتگرد خبر داد و گفت: به زودی متقاضیان واجد شرایط ارگان‌ها و تعاونی‌ها نیز به سامانه اضافه خواهند شد.

او طرح اقدام ملی مسکن را تقاضا محور دانست و افزود: برای متقاضیان واجد شرایط طرح تعریف می‌شود و ابتدا متقاضی شناسایی و در مرحله اول آورده متقاضی واریز و در مرحله بعد تسهیلات بانکی به طرح تزریق می شود در حالی که در طرح مسکن مهر، مسکن از طریق تسهیلات بانکی و بودجه دولتی ساخته می شود و پس از آن متقاضی برای آن ثبت نام خود را تکمیل می‌کرد که گا‌ها متقاضی نیز برای طرح ها وجود نداشت.

مسعودی گفت: عدم استفاده از بودجه دولتی در طرح اقدام ملی مسکن از جمله مزایای طرح اقدام ملی مسکن بوده که می‌تواند در تسریع اتمام طرح نقش بسزایی داشته باشد.

او افزود: طرح اقدام ملی مسکن با هدف ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار متوسط و کم درآمد جامعه کلید خورد که سهم شهر‌های جدید ۲۰۰ هزار واحد بود که ۲۱ هزار واحد یعنی حدود ۱۰.۵ درصد از طرح اقدام ملی مسکن کشور برای شهر جدید هشتگرد در نظر گرفته شده است.

مسئول هماهنگی طرح اقدام ملی مسکن شهرجدیدهشتگرد گفت: در زمان حاضر بیش از ۴ هزار نفر از متقاضیان تایید نهایی و ۳ هزار نفر با مبلغ واریزی حداقل ۴۰ میلیون تومان به طرح متصل شده‌اند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.