افزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز در استان همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در نخستین روز‌های سرد بهمن‌ماه، مصرف گاز در استان ۱۲ درصد افزایش داشت.

فزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان عبدالله فیاض، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در سرمای روز‌های اخیر در استان همدان افزایش مصرف گاز را شاهد بودیم اظهار داشت: در روز‌های اخیر مصرف گاز تا ۱۴ میلیون متر مکعب افزایش یافت.

فیاض با بیان اینکه بیشترین مصرف گاز در بخش خانگی است بیان کرد: طی روز‌های اخیر که همراه با برودت هوا بود مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش یافت، ضمن اینکه محدودیت مصرف نیروگاه و صنایع عمده از طریق دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه استان همدان دارای ۶۳۲ هزار و ۴۲۰ مشترک گاز طبیعی است بیان‌کرد: از این میزان ۵۸۵ هزار و ۹۴۵ مشترک خانگی، ۴۳ هزار و ۱۷۸ مشترک عمومی و تجاری، سه هزار و ۲۲۶ مشترک صنعتی، کشاورزی جزء و عمده، پنج مشترک نیروگاهی و ۴۸ جایگاه مصرف سوخت گاز طبیعی خودرو است.

او اضافه کرد: ۱۰۰ درصد از جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که امیدواریم با رعایت الگوی مصرف مدیریت لازم در این بخش صورت گیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/د

برچسب ها: شرکت گاز ، مصرف گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.