دغدغه مردم باید دغدغه مسئولان باشد

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری درمیان گفت:حل مشکلات مردم باید اولویت فعالیت دستگاه‌های اجرایی شهرستان و دغدغه مسئولان باشد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مطلبی پور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری درمیان گفت: دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان برای حل مشکلات مردم تلاش و تعامل بیشتری داشته باشند و دغدغه مردم را دغدغه خود بدانند.

او افزود:دشمنان از هر حربه‌ای برای دور کردن ملت ایران از آرمان‌های خود استفاده می‌کنند و مسئولان به عنوان یک خدمت گذار باید به آحاد مردم بهترین خدمات را ارائه دهند و فرصت خدمت گذاری در هر مقام و مسئولیت هرچند کوتاه را باید قدر بدانند، زیرا در واقع خدمت به مردم بالاترین و مهمترین وظیفه همه مسئولان است.

مطلبی پور با اشاره به اینکه جذب حداکثری اعتبارات باید توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود تاکید کرد: تمامی ادارت شهرستان مشکلات پیش رو در زمینه اشتغال، جذب تسهیلات و معیشت مردم را به منظور جمع بندی ارسال نمایند.


بیشتر بخوانید


معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری درمیان با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان بیان کرد: نباید مردم چشم انتظار بهره برداری از یک طرح بمانند.

او در ادامه گفت: درهر مقام و مسئولیتی که قرار داریم باید با برنامه ریزی سریع و مناسب در جهت خدمت به مردم برای گره گشایی از مشکلات و خواسته‌های مردم تلاش کرد

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.