برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در گچساران تشریح شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ۵۰ برنامه فرهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امیر حسین نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه۵۰ برنامه جشن و فرهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی در گچساران برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها با مشارکت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و نیز ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در ایام الله دهه فجر در این شهرستان اجرا می‌شود.

نوروزی دیدار با خانواده شهدا هنرمندان، برگزاری شب شعر، خاطره نویسی با موضوع امام خمینی و انقلاب اسلامی، مسابقه عکس، تفسیر سوره فجر، اجرای نمایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری نمایشگاه عکس را از مهمترین این برنامه‌ها عنوان کرد.
 
او بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود ۸۰ درصد از برنامه‌های دهه فجر گچساران به صورت مجازی با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می‌شود.

نوروزی بر استفاده حداکثری ظرفیت فکری و توانمندی خلاقانه هنرمندان و کانون فرهنگی مساجد در اجرای برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: ۵۵ کانون فرهنگی و هنری در این شهرستان وجود دارد.
 
او افزود: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی از سوی این کانون‌ها در مناطق روستایی و شهری اجرا می‌شود.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران بیان کرد: هزار و ۳۰۰ هنرمند در انجمن‌های هنری، فرهنگی و ادبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران مشغول فعالیت هستند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.