اطلس گردشگری شهر خلخال تهیه می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال گفت: با مشارکت و همکاری شهرداری و شورای شهر خلخال، اطلس گردشگری این شهر تهیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی درویشی، رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان خلخال در نشست با اعضای شورای اسلامی و شهردار خلخال گفت: براساس توافق انجام شده در زمینه تهیه اطلس گردشگری برای منطقه خلخال همکاری و مشارکت لازم انجام خواهد شد.

او نصب تابلوی جاذبه‌های گردشگری شهرستان در مناطق مختلف شهری را از برنامه‌های مهم برشمرد و افزود: این اقدام در راستای شناساندن مناطق گردشگری به گردشگران و مسافران ورودی به شهر انجام می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خلخال از استقبال از سرمایه‌گذاری شهرداری در مناطق نمونه گردشگری با طی موازین قانونی و طرح جامع گردشگری خبر داد و گفت: در این زمینه آماده همکاری و مشارکت همه‌جانبه هستیم.

درویشی از برنامه‌ریزی برای مشارکت شهرداری و شورای شهر خلخال برای حفظ و احیای بافت و بازار تاریخی شهر خبر داد و افزود: ادامه عملیات عمرانی ساختمان جدیدالاحداث موزه شهر خلخال نیز از موارد مورد تاکید است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.