حضور ۷۳ درصدی کلاس اول و دومی‌ها در مدارس خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۷۳ درصد دانش آموزان پایه‌های اول و دومی استان در کلاس‌های درس مدارس به صورت کاملا اختیاری حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۷۳ درصد دانش آموزان پایه‌های اول و دومی استان و بیش از ۴۷ درصد هنرجویان هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای که کار عملی دارند در هنرستان‌های استان حضور پیدا کردند.

او با اشاره به این که سلامت دانش آموزان خط قرمز آموزش و پرورش است افزود: تمامی نکات ایمنی و بهداشتی با وسواس خاصی توسط مدیران مدارس مد نظر قرار گرفته و کلاس‌ها با حداکثر ۱۰ دانش آموز در هر روز و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی تشکیل می‌شوند.


بیشتر بخوانید


واقعی با بیان این که فضای آموزشی و اداری مدارس قبل، حین و پس از حضور دانش آموزان در محیط مدرسه کاملا ضد عفونی می‌شوند، اظهار کرد: آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل حاضر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستند، می‌توانند مطالب آموزشی را از رسانه ملی و شبکه شاد دریافت نمایند.

او با بیان این که در دوره ابتدایی بیشترین آمار حضور مربوط به شهرستان زیرکوه است، ادامه داد: هنرآموزان شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و فنی و حرفه‌ای هنرستان‌های شهرستان بشرویه نیز بیشترین حضور را در دروس عملی و فنی داشتند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.